اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار مازندران:

استفاده از وسایل نقلیه عمومی در شهرها نهادینه شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار مازندران گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی در شهرها نهادینه شود.

استفاده از وسایل نقلیه عمومی در شهرها نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کله‌بست بابلسر، سید عیسی هاشمی بعداز ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید کله بست اظهار داشت: دهه اول محرم دهه مشخص کردن اسلام ناب محمدی  از اسلام نمایشی و خط بطلان کشیدن بر همه افکار و اعتقادات دروغین بوده است.
وی افزود: عده‌ای چنان تصور می‌کنند که می‌توانند خدا را خاموش کنند اما خداوند نورش را به وسیله پیامبران و ائمه معصومین روشن نگه داشته و احکام شریعت اسلام توسط انسان‌های پاک سرشت در جامعه ساری و جاری است.
هاشمی با اشاره به اینکه همه مسئولان باید رسم وفا و وفاداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزند، بیان داشت: اگر مسئولان درس وفاداری را از حضرت ابوالفضل (ع) بیاموزند در خدمت‌رسانی به مردم که همان ولی نعمتان ما هستند موفق عمل کرده و در پایان کارنامه بسیار درخشانی از خود به جا می‌گذارند.
معاون عمرانی استاندار مازندران به استعدادهای بسیار بالای شهر کله بست اشاره و تصریح کرد: شهر کله بست با توجه به استعدادهای بسیار زیاد با همکاری اعضای شورای شهر می‌تواند به یک شهر آرمانی تبدیل شده و بسیاری از نیازهای ضروری شهروندان این شهر را رفع کند.
هاشمی اذعان داشت: بودجه سال 90 شهرداری کله بست 317 میلیون تومان عمرانی و 194 میلیون تومان جاری بوده است که این اعتبار هر چند نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد خوبی برخوردار بوده است اما انتظار داریم شهردار جدید کله بست در سال 91 این آمار را افزایش دهد.
وی احداث جایگاه‌های سی ان جی در شهرها را یکی از سیاست‌های مهم دولت نهم و دهم برشمرد و افزود: احداث جایگاه سی ان جی یکی از نیازهای ضروری شهر کله‌بست است و امیدواریم با کمک و حمایت استانداری مازندران به‌زودی این جایگاه در کله بست احداث شود.
هاشمی بر استفاده از وسایل نقلیه عمومی در شهرها تاکید و افزود: باید تلاش کنیم تا فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه در شهرها نهادینه شود.
به گزارش فارس، جعفر پرچ به عنوان سومین شهردار کله‌بست معارفه و از خدمات علی‌خان بابایی شهردار اسبق این شهر تقدیر شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول