اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز اعلام کرد:

توقف اتوبوس‌های شرکت واحد توسط پلیس راهور

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با وجود داشتن برچسب معاینه فنی، اتوبوس‌های شرکت واحد توسط پلیس راهور متوقف می‌شود.

توقف اتوبوس‌های شرکت واحد توسط پلیس راهور
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز، سیروس تقی‌زاده اظهار داشت: از پنجم آذرماه امسال و بنا به دلایلی که برای شرکت واحد مشخص نیست، پلیس راهور اقدام به توقف اتوبوس‌های ملکی و خصوصی تحت نظارت این شرکت می‌کند که این اقدام باعث کاهش خدمات به مردم تبریز و حومه خصوصا مسیر تندرو، همچنین بیکاری، ضرر و زیان تعدادی از بهره‌برداران و رانندگان بخش خصوصی شده است.
وی در ادامه گفت: یکی از بهانه‌های دیگر پلیس راهور نداشتن پلاک نیروی انتظامی در اتوبوس‌های آکیا است که این موضوع هم مربوط به وزارت کشور، کارخانه سازنده و پلیس راهور است و همه اتوبوس‌های فعال در ناوگان با حواله سازمان شهرداری‌ها خریداری شده و شماره‌گذاری هم به عهده آن سازمان و کارخانه است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تصریح کرد: اگر اتوبوس‌های آکیا غیرقابل شماره‌گذاری بودند چرا اقدام به تحویل شده و چرا پلیس توقف اتوبوس‌ها را پس از سه سال از تاریخ تحویل آغاز کرده است.
تقی‌زاده افزود: ادامه روند فعلی، سطح خدمات را کاهش خواهد داد و موجب نارضایتی مردم می‌شود، چرا که با توقف یک دستگاه اتوبوس به طور تقریبی هزار نفر از مردم به خدمات دسترسی پیدا نمی‌کنند و باعث ازدحام مسافران در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رفاه و راحتی شهروندان خصوصا در این ایام که مصادف با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله(ع) و هفته بسیج است از برنامه‌های شرکت واحد هست.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، از پلیس راهور خواست با تعامل و در نظر گرفتن رفاه و منافع مردم تصمیم‌گیری کند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول