اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد فیروزکوه خبر داد:

بررسی تحولات سیاسی جهان اسلام در دانشگاه آزاد فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از برگزاری جلسه بررسی تحولات سیاسی در جهان اسلام در این دانشگاه خبر داد.

بررسی تحولات سیاسی جهان اسلام در دانشگاه آزاد فیروزکوه
علیرضا حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران با اشاره به اقدامات دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوع فرهنگی و اجتماعی در این دانشگاه خبر داد.
وی با اشاره به دیگر اقدامات دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اظهار داشت: جلسه سخنرانی با موضوع نقش اساتید، دانشجویان و کارکنان در مقابله با جنگ نرم و تحول در علوم انسانی توسط خسرو عزیزی دبیر کانون بسیج اساتید در مسجد سیدالشهدا (ع) این واحد دانشگاهی برگزار شد.
وی همچنین عطرافشانی، گلباران و تجدید پیمان با آرمان‏‏های شهیدان دوران دفاع مقدس را از دیگر اقدامات دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه دانست و گفت: اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه به همراه کارکنان در عطر‏افشانی تربت پاک شهدای شهرستان فیروزکوه شرکت و با آرمان‏های شهیدان دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی تجدید عهد و پیمان کردند و یاد و خاطره آنها را با اهدای گل و خواندن فاتحه گرامی داشتند.
رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ادامه داد: همچنین به همت دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه مراسمی به منظور گرامیداشت مقام شامخ استاد و تجلیل از تمام تلاشگران عرصه علم و آموزش در سالن آمفی‌تئاتر شهید آوینی این دانشگاه برگزار شد.
حسنی افزود: در این مراسم با دعوت از حجت‏الاسلام جعفرزاده معاون فرهنگی وزیر ارتباطات و فناوری، در زمینه مقام والای مطهری الگوی بزرگ اساتید جامعه صحبت شد و با پخش نماهنگ یادواره این شهید و تجلیل از استادان نمونه فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی ادامه یافت.
رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه گفت: جلسه پرسش و پاسخ با حضور اساتید گروه معارف اسلامی و دانشجویان در مسجد سیدالشهدا (ع) این واحد دانشگاهی برگزار شد.
حسنی ادامه داد: در این جلسه مرتضایی از اعضای هیئت علمی و مدرس گروه معارف اسلامی مباحثی را مطرح کرد و سپس دانشجویان سؤالاتی را به صورت حضوری و کتبی از اساتید گروه معارف اسلامی پرسیدند که اساتید به اکثر سئوالات دانشجویان پاسخ دادند.
وی به بررسی تحولات سیاسی در جهان اسلام اشاره کرد و افزود: به همین منظور جلسه دانشجویی در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.
رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اضافه کرد: در این جلسه عموزاده از اساتید گروه معارف در زمینه ریشه انقلاب‌های اخیر مطالبی را بیان کرد.
حسنی تصریح کرد: این استاد دانشگاه در این جلسه با اشاره به نقش اساسی جمهوری اسلامی ایران در این دوران و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در نام‏گذاری سال 1390 به عنوان سال جهاد اقتصادی، جمهوری اسلامی را در هدایت و رهبری بیداری اسلامی در جهان تاثیرگذار دانست.
وی با اشاره به برگزاری ورزش صبحگاهی تاکید کرد: به همت دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه و با همکاری کانون بسیج اساتید و کارکنان این واحد دانشگاهی، ورزش صبحگاهی در سالن ورزشی این دانشگاه برگزار شد و به قید قرعه به تعدادی از افراد شرکت‏کننده هدایایی اعطا شد.
رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه بیان کرد: همچنین مسابقه دوومیدانی برای دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و همایش دوچرخه‏سواری برای کارکنان برگزار شد.
حسنی همچنین به برگزاری دعای پرفیض زیارت عاشورا اشاره کرد و گفت: در آخرین روز از هفته دفاع مقدس مراسم پرفیض زیارت عاشورا با حضور کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در مسجد سیدالشهدا (ع) این دانشگاه برگزار شد.
وی همچنین از برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه خبر داد.
رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه افزود: به همت دفتر فرهنگ اسلامی این دانشگاه، جلسات توجیهی دانشجویان جدیدالورود به مدت سه روز مجزا ویژه دانشجویان کاردانی پیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی‌‌ ارشد دختران و پسران با استقبال شایسته دانشجویان و خانواده‏های آنها و با حضور رئیس و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
حسنی اضافه کرد: در این مراسم نقی شجاع رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه ضمن خیرمقدم به دانشجویان مطالبی را در زمینه دانشگاه و ضوابط و مقررات آن بیان کرد.
وی خاطرنشان کرد: معاونان و رئیس دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه نیز هر کدام فعالیت‏های حوزه کاری خود را تشریح و دانشجویان را به همکاری با بخش‏های مختلف ترغیب کردند و در پایان مراسم به دانشجویان بسته‏های فرهنگی اهدا شد.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول