اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حمایت استاندار لرستان؛

اعتبار کمک به تشکل‌های دانشجویی لرستان تأمین شد

خبرگزاری فارس: مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: با حمایت جدی استاندار این استان اعتباراتی برای کمک به تشکل‌های دانشجویی لرستان تأمین شد.

اعتبار کمک به تشکل‌های دانشجویی لرستان تأمین شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حجت الاسلام سید محمد طاهری در نشست با فعالان تشکل‌ها و هیئت‌های دانشجویی دانشگاه‌های لرستان اظهار داشت: اعتبار کمک به این تشکل‌ها با حمایت استاندار لرستان تأمین شده و در روزهای آینده تحقق می‌یابد.
وی افزود: این اعتبار به منظور کمک به تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های آزاد، علوم پزشکی، پیام‌نور و دانشگاه لرستان اختصاص یافته و سال آینده دانشگاه علمی ـ کاربردی استان نیز از این اعتبار بهره‌مند می‌شود.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان از دیدار فعالان هیئت‌های دانشجویی با رهبر انقلاب خبر داد و تصریح کرد: از هر هیئت دانشجویی دانشگاه‌های لرستان دو نفر به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند.
طاهری با اشاره به اینکه استکبارستیزی، وجه مشترک قیام امام حسین (ع) و قیام دانشجویان در 16 آذرماه است، گفت: مراسم گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو باید در شان عاشورای حسینی برگزار شود.
مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: دانشجویان با قیام امام حسین (ع) بیدارند و با تاسی به این قیام حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: اقامه عزای امام حسین(ع) در دانشگاه‌ها بیانگر این موضوع است، که دانشجوی ما در خط اسلام و امام حسین (ع) حرکت می‌کند. 
طاهری بر ضرورت حمایت جنبش دانشجویی از قیام وال استریت تاکید کرد و گفت: به منظور حمایت از این قیام امضای دانشجویان استان جمع‌آوری می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول