اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

تشکل‌های فرهنگی بازوی کمکی ارشاد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: انجمن‌ها و تشکل‌های ادبی و فرهنگی بازوی این اداره‌کل در پیشبرد اهداف فرهنگی به شمار می‌رود.

تشکل‌های فرهنگی بازوی کمکی ارشاد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعدازظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی این اداره‌کل اظهار داشت: با همدلی و تعامل و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی هنری موجود در اداره‌کل می‌توان به نحو مطلوب برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره را پیگیری کرد.
وی افزود: معاونت فرهنگی هنری از حساسیت بسیاری برخوردار است که نیازمند تعامل و همکاری واحدها و مجموعه‌های ذی‌ربط است.
گنجی بر ضرورت همکاری و تعامل تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی هنری با این اداره‌کل تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه کارکنان این اداره‌کل تعداد معدودی هستند و به‌طور کامل نمی‌توانند جوابگوی مراجعه کنندگان باشند ضرورت دارد تا انجمن‌ها و تشکل‌های ادبی و فرهنگی این اداره‌کل را همراهی و یاری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان افزود: شجره طیبه بسیج بهترین، پاک‌ترین، مخلص‌ترین و وفادارترین انسان‌های صالح را پرورش و به جامعه عرضه می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیج در جنگ تحمیلی با حضور خود ابهت پوشالی شرق و غرب را در هم شکست، افزود: این حضور سبب شد تا صدای مظلومیت ایران در طول دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی به گوش جهانیان برسد.
گنجی با اشاره به نامگذاری دهه چهارم انقلاب انقلاب به نام دهه پیشرفت و عدالت، گفت: ما در این دهه نیاز به ابزار هوشیاری و آگاهی و بصیرت داریم چراکه دشمن غدار سعی در تضعیف حکومت اسلامی دارد.
وی افزود: پیمان با امام (ره) و رهبری توسط بسیج نه در گفتار که در عرصه عمل به ظهور رسیده است و گره‌های اصلی کشور در عرصه‌های مختلف، فقط با بسیج باز شده است.
در پایان این مراسم بهمن اکبریان به‌عنوان معاون فرهنگی هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات احمدرضا بسیج معاون سابق این اداره‌کل تجلیل به‌عمل آمد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول