اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در تمام ابعاد است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در ابعاد اجتماعی، اخلاقی و دینی است.

نیروی انتظامی حافظ امنیت مردم در تمام ابعاد است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی در جمع محفل قرآنی خانواده‌های نیروی انتظامی ابرکوه اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت و ارشاد بشریت به سوی کمال و سعادت است.
وی خاطرنشان کرد: حکومت صالحان ثمره عملی تمسک به قرآن و عترت است که مورد پذیرش پرهیزکاران و ایمان‌داران و خدامحوران است.
حسینی یادآور شد: جریان کور نفاق و عناد و فتنه سرزمین دل خود را با نمک غفلت و تجری و معصیت و بی‌دینی شوره‌زار کرده‌اند به همین دلیل هرگز باران هدایت قرآنی در دل‌های آنان پذیرش و رویش ایجاد نمی‌کند.
وی ادامه داد: اما دل‌های باصفا و پاک مردم مؤمن و ولایت‌مدار، زمینه پذیرش الهامات و آموزه‌های قرآنی و رویش اخلاقیات و فضائل را در خود ایجاد کرده است تا از الهامات و ارشادات قرآنی اثرپذیر باشند.
حسینی، حضرت امام خمینی (ره) را پدر معنوی امت اسلامی خواند و گفت: امام راحل حق پدری را در همه ابعاد و زوایا ادا کرد و این ما هستیم که نتوانسته‌ایم حق فرزندی را ادا کنیم و از جمله این حقوق، حق قرآنی زیستن و قرآنی مردن است و این امتیازی است که امام راحل، خود واجد آن بود و برای ما هم مطالبه می‌کرد.
امام جمعه ابرکوه خطاب به خانواده‌های نیروی انتظامی بیان کرد: خانواده نیروی انتظامی خانواده شخص نیست بلکه خانواده شخصیت است.
حسینی افزود: اگر در زمینه شئون دینی و اخلاقی و اجتماعی نقطه ضعفی از این خانواده سر بزند، خلاف انتظار مردم است و آن خطا را به پای جمع ناجا و عنوان آن محاسبه می‌کنند.
وی توصیه کرد: واجب است که جوانان و فرزندان خانواده‌های نیروی انتظامی هر چه بیشتر مراقب حرکات و سکنات خود باشند و در راستای زندگی قرآنی گام بردارند.
نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ابرکوه ادامه داد: نیروی انتظامی طلایه‌دار حفظ حریم امنیت است اما نه فقط در بعد اجتماعی، بلکه این نیرو حافظ امنیت دینی و اخلاقی جامعه نیز هست.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول