اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد آبادان خبر داد:

پذیرش عضویت جدید در انجمن هنرهای تجسمی آبادان

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان از پذیرش عضو توسط انجمن هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد.

پذیرش عضویت جدید در انجمن هنرهای تجسمی آبادان
فرهاد پورغراوی علوانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: آبادان از قدیم از هنر و هنرمندان حمایت خاصی داشته و در این زمینه هنرمندان بزرگ و متعهدی را نیز پرورش داده است.
وی افزود: هنرمند باید در جامعه حمایت شود و تنها در این صورت است که می‌تواند خلاقیت و استعدادهای خود را به نمایش بگذارد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان تصریح کرد: مطمئناً ارتقای فرهنگ و سطح اجتماعی یک جامعه رابطه متقابل و تنگاتنگی با پیشرفت هنر آن جامعه دارد.
وی اضافه کرد: هنر در یک جامعه با افکار فرد هنرمند منسجم یافته و شکل می‌گیرد.
پورغراوی علوانی با بیان اینکه شهرستان آبادان با برگزاری نخستین گردهمایی هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی گامی مثبت در راستای شکوفایی استعدادهای هنری شهرستان برداشته گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان با در نظر گرفتن مشکلات فعالیت‌های هنری و هنرمندان، همواره آماده همکاری و همیاری با آنهادر راستای ترویج فعالیت‌های هنری است.
وی افزود: هنر به معنای کمال، فضیلت، هوشیاری، فضل، تقوی، دانش و کیاست است، از این‌رو هنرمند با بهره‌گیری از این استعدادهای خدادادی باید بهترین فضا را برای علاقمندان به فعالیت‌های هنری مهیا کند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در ادامه از فعالان تجسمی آبادان خواست به دنبال پویایی هر چه بیشتر انجمن هنرهای تجسمی بوده و این پویایی را استمرار دهند زیرا هنرمند، نشاط، پویایی و به روز بودن را باید همواره سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.
وی به عضوپذیری انجمن هنرهای تجسمی در ساختمان موزه هنرهای معاصر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان اشاره کرد و اظهار داشت: انجمن هنرهای تجسمی عضوپذیری خود را در این مرکز هنری آغاز کرده و از علاقمندان می‌خواهیم با مراجعه به این نهاد فرهنگی ـ هنری بیش از پیش در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه هنری آبادان گام بردارند.
پورغراوی علوانی در پایان گفت: این موضوع می‌تواند هنرمندان را در قالب یک مجموعه قانونمند گرد هم آورد و از این طریق برنامه‌های مدون‌تری را اجرا و ارائه کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول