اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به مناسبت ماه محرم صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی عاشورا در بهبهان

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اقدام به انتشار فراخوان برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی عاشورا کرده‌ است.

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی عاشورا در بهبهان
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان صبح امروز در نشستی که به منظور تشریح برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به مناسبت ماه محرم در این اداره برگزار شد، اظهار داشت: سومین جشنواره هنرهای تجسمی بهبهان با عنوان «عاشورائیان» با هدف گرامیداشت مقام سیدالشهداء(ع) و یاران وی در عاشورا برگزار خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر فراخوان این جشنواره برای اطلاع علاقه‌مندان از کیفیت برگزاری جشنواره منتشر شده تا داوطلبان اقدام به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره کنند.
حجت‌الاسلام سیدعبدالله حسینی‌منفرد ادامه داد: این جشنواره قرار است با هدف ارج نهادن به مقام امام حسین(ع) و شهدای گرانقدر واقعه کربلا همزمان با ایام ماه محرم در بهبهان برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های مختلف شامل طراحی، نقاشی و مینیاتور با موضوع عاشورا تا تاریخ 30 آبان‌ماه سال جاری به انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان تحویل دهند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در خصوص زمان برگزاری جشنواره گفت: این جشنواره در روز 10 آذرماه سال جاری با آثار راه‌یافته به بخش مسابقه برگزار و مراسم اختتامیه آن، پانزدهم آذرماه در محل سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ بهبهان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: آثار ارسالی به جشنواره باید در قالب دو موضوع عاشورا و آزاد، در ابعاد 50 در 35 و تهیه شده با تکنیک آزاد باشند.
حسینی‌منفرد افزود: هدف ما از برگزاری چنین جشنواره‌هایی رواج و اشاعه فرهنگ عاشورا و آشنایی جوانان با انگیزه اباعبدالله(ع) از قیام است.
وی خاطرنشان کرد: انتقال ارزش‌های دینی و اسلامی به نسل جوان آنها را از گزند فرهنگ بی‌بند و بار غرب در امان خواهد داشت.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در پایان گفت: امیدواریم با انجام این حرکت نقش و سهمی کوچک در زمینه انتقال فرهنگ دینی کربلا به نسل جوان در این شهرستان داشته باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول