اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سه دانشجوی دانشگاه آزاد صفاشهر بر اثر گاز گرفتگی جان باختند؛

قاتل خاموش مهمان ناخوانده دانشجویان صفاشهر

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد صفاشهر از جان باختن سه دانشجو بر اثر گازگرفتگی در این شهر خبر داد و گفت: مسئولان کاری کنند تا دیگر حادثه تلخ جان باختن دانشجویان این دانشگاه بر اثر گازگرفتگی تکرار نشود.

قاتل خاموش مهمان ناخوانده دانشجویان صفاشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از خرمبید، فرماندار این شهرستان صبح امروز در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد، با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است، از وعده‌های بسیاری از کاندیداهای مجلس انتقاد کرد و اظهار داشت: اگر 90 نماینده با یکدیگر بخواهند این گونه‌ وعده‌ها را عملی کنند باز محقق نمی‌شود.
داوود ایوبی از مردم خواست که در صورت مشاهده این گونه موارد فرمانداری‌ها را مطلع کنند تا با آنان برخورد قانونی شود.
فرماندار خرمبید در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: اقدام نمایندگان مجلس در اخراج سفیر انگلستان قابل تقدیر است چراکه امر به معروف و نهی از منکر در سطح بین‌المللی محسوب می‌شود و دولت و مردم ایران از این اقدام خرسند و راضی هستند.
در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام امین‌الله حجازی امام جمعه شهرستان خرمبید با اشاره به نامگذاری دهه ماه محرم به دهه امر به معروف و نهی از منکر گفت: در دوران جنگ فرزندان این انقلاب کاری کردند که دنیا انگشت به دهان ماند اما وظیفه ما در این دوران حفظ  ارتباط روحانیت با مردم است چراکه دشمن در این فکر بسر می‌برد که بتواند بین مردم و روحانیت فاصله ایجاد کند.
وی افزود: باید ایمان، علم و اخلاق جوانان را بیمه کنیم تا دشمنان نتوانند خللی به آنان وارد کنند و این کار با سرمایه‌گذاری در امور فرهنگی به ویژه در دانشگاه‌ها و مدارس میسر است.
در ادامه این جلسه مجید رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد صفاشهر با ابراز تاسف از جان باختن سه تن از دانشجویان این دانشگاه به دلیل گازگرفتگی بر اثر مسدود شدن لوله بخاری، از مسئولان مربوطه به ویژه نظام مهندسی و اداره گاز خواست تا حد ممکن از این حوادث جلوگیری کنند.
وی ادامه داد: در برخی از ساختمان‌ها به جای لوله گاز از لوله آب برای انتقال گاز استفاده شده است که باید هر چه سریع‌تر در رفع این معضل اقدام شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول