اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های رزمی مازندران:

بانوان کیک بوکسینگ‌کار مازندرانی 2 مدال کسب کردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های رزمی مازندران گفت: بانوان کیک بوکسینگ مازندران در رشت، دو مدال کسب کردند.

بانوان کیک بوکسینگ‌کار مازندرانی 2 مدال کسب کردند
علیرضا قلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اظهار داشت: پنج بانوی مازندرانی به مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور که در گیلان به میزبانی رشت برگزار شد، اعزام شدند.
قلی‌زاده با اشاره به اینکه سها اسماعیل پور، فاطمه پاکدل، روجا موسوی، فاطمه باقری مهر و سوسن خداوردی بازیکنان تیم کیک بوکسینگ مازندران را تشکیل می‌دادند و در این رقابت‌ها حضور داشتند، بیان کرد: سها اسماعیل‌پور و فاطمه پاکدل به ترتیب مدال طلا و همچنین روجا موسوی به مدال برنز این مسابقات دست یافتند.
وی افزود: در این رقابت‌ها تمامی رزمی‌کاران منتخب استان‌ها که 250 نفر بودند در استایل‌های لایت کنتاکت و فول کنتاکت لوتپیک با یکدیگر به رقابت پرداختند.
این مسئول ادامه داد: هشتمین دوره رقابت‌های کیک بوکسینگ بانوان کشور، با قهرمانی تیم گیلان در رشت پایان یافت.
دبیر هیئت ورزش‌های رزمی مازندران با اشاره به اینکه در این دوره از رقابت‌ها رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور حضور داشتند، گفت: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم کیک بوکسینگ بانوان گیلان با کسب هفت مدال طلا، شش مدال نقره و یک مدال برنز و با مجموع 88 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد.
این مسئول ورزشی ادامه داد: تیم کیک بوکسینگ بانوان اصفهان با کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره و هشت مدال برنز و مجموع 55 امتیاز عنوان دوم این رقابت‌ها را کسب کرد و تیم بانوان تهران نیز با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و هشت مدال برنز و با مجموع 41 امتیاز در مکان سوم این رقابت‌ها قرار گرفت.
قلی زاده ادامه داد: از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت‌ها به تیم‌های برتر جام و لوح قهرمانی و به نفرات برتر نیز مدال و لوح قهرمانی اهدا شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه ورزشکاران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها، در سه رده سنی و به مدت دو روز در باشگاه ورزشی عقاب المپیک شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند، یادآور شد: از مازندران فقط پنج بانوی رزمی کار در این مسابقات حضور داشته و همچنین از تمام استان‌های کشور نیز بیش از 20 بانوی رزمی کار در این مسابقات شرکت کردند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول