اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

همراهی مردم ضامن برقراری امنیت پایدار است

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان امنیت را زیرساخت توسعه همه‌جانبه دانست و گفت: نقش مردم در ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.

همراهی مردم ضامن برقراری امنیت پایدار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانده انتظامی استان کرمان، اسماعیل نجار در همایش رؤسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان کرمان، امنیت را زیرساخت توسعه همه‌جانبه دانست و اظهار داشت: نقش مردم در ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.
وی ‌افزود: برقراری امنیت یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم و به تبع آن یکی از وظایف اصلی حاکمیت به شمار می‌رود.
نجار با تأکید بر اینکه همه باید نقش خود در تأمین، حفظ و ارتقای امنیت پایدار را به خوبی ایفا کنند، بیان کرد: مشارکت مردم در ارتقای امنیت و افزایش احساس امنیت بسیار تأثیرگذار است.
وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید هر چه بیشتر مردم را در تصمیمات خود مشارکت دهد و تاکنون نیز در این زمینه برنامه‌های خوبی در سطح کشور و استان کرمان اجرا شده است.
نجار با تقدیر از تلاش‌های انجام شده از سوی نهادهای اطلاعاتی، نظامی و انتظامی در ارتقای امنیت در استان کرمان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید با اقتدار در برخورد با عوامل مخل امنیت و آرامش عمومی، رأفت اسلامی را نیز مد‌نظر خود داشته باشد.
وی لزوم توجه به پیشگیری از جرم را مورد تأکید قرار داد و گفت: در این راستا باید با آگاهی‌بخشی به جامعه از راه‌های مختلف و با استفاده بهینه از امکانات موجود اقدام شود.
نجار گفت: مردم باید از نتایج کار پلیس مطلع شوند، زیرا این امر، زمینه‌ساز افزایش امیدواری و افزایش نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.
وی بر همکاری تمام‌ دستگاه‌ها برای افزایش امنیت و احساس امنیت در جامعه تأکید و عنوان کرد: استان کرمان در حوزه تأمین امنیت در جایگاه مطلوبی قرار دارد و این جایگاه روز به روز با افزایش تلاش نیروی انتظامی و مشارکت مردم افزایش می‌یابد.
استاندار کرمان تصریح کرد: در 9 ماهه گذشته 43 درصد کاهش ناامنی را در استان شاهد بوده‌ایم و در شش ماه ابتدای سال جاری، نیز امنیت در استان کرمان 36 درصد افزایش یافته است.
وی تلاش‌های نیروی انتظامی در استان کرمان در برخورد با مواد مخدر را شایسته تقدیر دانست و خواستار پیگیری بیشتر برای برخورد با قاچاق کالا و ارز شد.
نجار بیان داشت: با برگزاری رزمایش‌های مختلف تعداد زیادی از عوامل ایجاد ناامنی در استان کرمان دستگیر شده و یا به هلاکت رسیده‌اند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال جاری‌ گفت: قانون‌مداری وظیفه تمام‌ دستگاه‌های اجرایی است و همه باید در چارچوب‌های تعیین شده زمینه حضور حداکثری مردم در این صحنه را فراهم کنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول