اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

رهاورد تعامل نیروهای امنیتی و نظامی ارتقای امنیت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: رهاورد تعامل نیروهای امنیتی و نظامی ارتقای امنیت است و این تعامل سازنده در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.

رهاورد تعامل نیروهای امنیتی و نظامی ارتقای امنیت است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در گردهمایی نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و سپاه استان بر ارتقای روحیه ولایت‌مداری در جامعه و تقویت بسیج تاکید کرد.
وی گفت: بسیج تفکری ارزشمند است که اختصاص به روز و ایام خاصی ندارد و در تمام شرایط و دوران‌های پس از انقلاب بسیج و نقش آن را مشاهده کرده‌ایم.
پورجمشیدیان ادامه داد: بسیج نقش بازدارنده داشته و گروه‌های مردمی که عضو بسیج هستند در برابر توطئه‌های مختلف علیه کشور نیز نقش بازدارنده دارند.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: بسیج در شرایط مختلف و به اقتضائات مختلف در صحنه حاضر شده و تهدیدها را خنثی می‌کند.
وی به فرمایشات رهبری در زمینه بسیج اشاره کرد و گفت: تمام ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف می‌توانند و باید کار خود را بر اساس روحیه و فرهنگ بسیجی انجام دهند.
پورجمشیدیان، توسعه فرهنگ بسیجی و عمق‌بخشی به این فرهنگ را یک هدف عمده در کشور دانست و اظهار کرد: اگر می‌خواهیم آینده کشور و نظام اسلامی تقویت شود باید کادرسازی شود و بیشترین سهم در این زمینه بر عهده بسیج است.
فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: بسیج باید در کادرسازی نظام نقش مهم خود را در بخش‌های مختلف ایفا کند و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.
وی با بیان اینکه در زمینه ایجاد امنیت برای نظام اسلامی باید شرایط خاصی فراهم شود، گفت: باید تعامل نزدیکی میان دستگاه‌های نظامی و امنیتی ایجاد شود تا کمترین مشکل را در ایجاد امنیت داشته باشیم.
وی گفت: تعامل نزدیک میان بخش‌های مختلف نظامی و امنیتی سبب شد تا در فتنه‌های اخیر در داخل استان موفق عمل کنیم و فتنه‌ها بی‌اثر شود و این در حالی است که دشمن برنامه خاصی برای این منطقه داشت.
فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: آذربایجان‌شرقی یکی از کم مشکل‌ترین استان‌های کشور در حوزه امنیتی است و این موضوع در سایه تعامل نزدیک بخش‌های مختلف حاصل شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول