اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان قم عنوان کرد:

آمادگی 80 پزشک و پرستار به منظور خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی 80 پزشک و پرستار همراه با یک دستگاه اتوبوس درمانگاهی و پنج دستگاه آمبولانس سواری به زائران و عزاداران حسینی ارائه خدمت می‌کنند.

آمادگی 80 پزشک و پرستار به منظور خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی
خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان قم طی جلسه‌ای مشترک با فرمانداری در کنار دستگاه‌های امدادرسان، اورژانس و آتش‌نشانی نسبت به ساماندهی زائران و عزاداران حسینی اقدام خواهد کرد.
وی افزود: جمعیت هلال احمر استان قم هیئت‌های مذهبی را با همکاری روزانه 90 نفر از داوطلبان خواهر و برادر در ایام محرم پشتیبانی می‌کند.
سائلی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر طبق هماهنگی صورت گرفته با مدیریت حرم مطهر، حضوری موثر در این ایام خواهد داشت، ادامه داد: در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی 80 پزشک و پرستار همراه با یک دستگاه اتوبوس درمانگاهی و پنج دستگاه آمبولانس سواری به زائران و عزاداران حسینی ارائه خدمت می‌کنند.
وی تصریح کرد: محل استقرار این نیروها در میدان آستانه، داخل حرم، ایوان طلا و ایوان آیینه و خیابان‌های منتهی به حرم خواهد بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به ورود زائر از دیگر شهرهای کشورها به قم خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استان‌های همجوار از جمله تهران، اصفهان و اراک، اکیپ امداد و نجات تا پایان روز جمعه 18 آذر ماه در محورهای مربوطه مستقر خواهد بود.
سائلی افزود: با استقرار آمبولانس و ماشین نجات در جاده‌ها پوشش ویژه‌ای در مسیرهای منتهی به استان صورت خواهد گرفت تا از بروز حوادث جلوگیری شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول