اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی همایش درمان سوء‌مصرف مواد‌ محرک آمفتامین:

رشد 10درصدی آمفتامین در دنیا/آمفتامین همانند یک انفجار اتمی لایه‌های اجتماع را می‌لرزاند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی همایش درمان سوء‌مصرف مواد‌ محرک آمفتامین با عنوان شیشه در اصفهان گفت: آمفتامین همانند یک انفجار اتمی لایه‌های زیرین اجتماع را می‌لرزاند و تولید و رشد مصرف این ماده نیز در تمام دنیا 10 برابر افزایش یافته است.

رشد 10درصدی آمفتامین در دنیا/آمفتامین همانند یک انفجار اتمی لایه‌های اجتماع را می‌لرزاند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پوربه دانشور در حاشیه همایش درمان سوء‌ مصرف مواد‌ محرک آمفتامین با عنوان شیشه اظهار داشت: در حال حاضر ماده مخدر جدیدی به نام شیشه در سطح جامعه افزایش یافته و این ماده جدید به دلایل مختلف در حال از بین بردن نسل انسان‌ها است.
وی به آثار سوء و نا‌مناسب مصرف شیشه در جامعه اشاره کرد و افزود: ماده مخدر شیشه به صورت نا‌مناسب و تصاعد‌‌گونه در سطح جامعه و به ویژه در میان اقشار ضعیف مردم افزایش یافته و این ماده مخدر و خطرناک بسیاری از زوایای زندگی انسان‌ها را در بر می‌گیرد.
دبیر اجرایی همایش درمان سوء ‌مصرف مواد‌ محرک آمفتامین با عنوان شیشه در اصفهان با اشاره به هدف از برگزاری این همایش تصریح کرد: آشنایی پزشکان و روان‌شناسان با ماده مخدر شیشه و ارائه راهکار‌های مناسب به منظور کنترل مصرف آن در میان معتادان از مهم‌ترین اهداف برگزاری این همایش محسوب می‌شود.
وی به رشد مصرف شیشه در دنیا اشاره کرد و ادامه داد: ماده مخدر شیشه در تمام دنیا در حال افزایش است و در حال حاضر کنترل و جلوگیری از پیشرفت این ماده مخرب و خطرناک در لایه‌های مختلف جامعه به ساز و کار‌های مناسب نیاز دارد.
دانشور با اشاره به فعالیت انجمن علمی درمان‌گران اعتیاد در اصفهان تاکید کرد: این انجمن در حدود یک‌سال و نیم پیش به ثبت رسیده است و تقویت هویت و تعلق حرفه‌ای حول محور درمان اعتیاد و بهره‌گیری از آن در راستای تعالی اخلاق حرفه‌ای و قانون‌مداری در دستور کار مؤسسان انجمن قرار دارد.
وی به ضرورت انسجام و همکاری تمام مراکز ترک اعتیاد در استان اشاره کرد و بیان داشت: این انجمن نخستین انجمن علمی و پزشکی در درمان اعتیاد پس از انقلاب در کشور است و در استان نیز نخستین انجمن علمی مستقل محسوب می‌شود.
عضو مؤسس انجمن علمی درمان‌گران اعتیاد در اصفهان اضافه کرد: آمفتامین همانند یک انفجار اتمی لایه‌های اجتماع را می‌لرزاند و کنترل رشد مصرف این ماده مخدر جامعه را حفظ می‌کند.
وی گفت: براساس گزارش‌های سازمان ملل تولید شیشه در دنیا نسبت به سال گذشته 10 برابر شده و درصد گرایش افراد نیز به این ماده محرک و خطرناک به میزان بسیاری افزایش یافته است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول