اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان:

در برخی اداره‌ها به فریضه ‌امر به معروف توجه نمی‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی زنجان گفت: در برخی اداره‌ها، به فریضه ‌امر به معروف و نهی از منکر توجه نمی‌شود.

در برخی اداره‌ها به فریضه ‌امر به معروف توجه نمی‌شود
 روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر همانند فریضه نماز از واجبات دین اسلام محسوب می‌شود، که عمل به آن از واجبات است.
وی افزود: همان گونه که ادای واجبات دینی ضروری است، توجه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیز در جامعه باید مورد توجه قرار گیرد.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان تصریح کرد: انقلاب اسلامی در راستای احیای واجبات دینی از جمله فریضه امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شد که همه آحاد جامعه باید با این دیدگاه به ساری شدن آن در جامعه کمک کنند.
وی افزود: مردم باید دانسته و یقین داشته باشند امام حسین (ع) برای احیای دین پیامبر گرامی اسلام قیام کرده و باید پاسدار خون آن حضرت بوده و به واجبات دینی عمل شود.
صمدی بر ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و افزود: دولت، مجلس و کارگزاران نظام وظیفه دارند در این راستا راهکارهای قانونی را برای احیای این فریضه به کار گیرند.
وی با بیان اینکه برای اجرای این فریضه ضروری است و باید راهکارهای قانونی در نظر گرفته شود، افزود: فعالیت‌های مقطعی در این زمینه کارساز نبوده و حق این فریضه به جا نیاورده شده است.
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان زنجان بر ضرورت تلاش مدیران برای احیا و ترویج فریضه ‌امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها و اداره‌ها تاکید کرد.
 وی گفت: مهم‌ترین درس واقعه ‌عاشورا جلب رضای خدا و احیای فریضه ‌امر به معروف و نهی از منکر است که امروز توجه به این فرائض، سالم‌سازی اجتماع و پاک‌سازی سیستم اداری را در پی دارد.
صمدی اشاره به اینکه در برخی اداره‌ها، به فریضه ‌امر به معروف و نهی از منکر توجه نمی‌شود، افزود: مدیران دستگاه‌ها را به توجه جدی و مدیریت بر اجرای این فریضه‌ در سیستم‌های اداری تاکید کرد.
وی با بیان این‌که توجه به امر به معروف و نهی از منکر، کنترل مالی و مدیریت مستقیم بر فعالیت‌ها را در دستگاه‌ها و اداره‌ها در پی دارد، یادآور شد: مدیران همه دستگاه‌ها باید برای احیا و ترویج فریضه ‌امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند و در این راستا ارتباط بیش‌تری با رسانه‌ها و مطبوعات داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول