اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نکوئیان:

صبای نوین با تداوم پیروزی‌های خود به صعود می‌اندیشد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم گفت: کسب برتری مقابل شهرداری لنگرود سبب اوج‌‌گیری تیم صبای نوین قم خواهد بود.

صبای نوین با تداوم پیروزی‌های خود به صعود می‌اندیشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابوالفضل نکوئیان امروز در حاشیه تمرینات آماده‌سازی تیم صبای نوین در آستانه مصاف با شهرداری لنگرود در لیگ آزادگان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به شرایط بسیار خوب و ایده‌آلی که تیم دارد، منتظر بردی دلچسب در مسابقات لیگ آزادگان مقابل شهرداری لنگرود هستیم.
وی خاطرنشان کرد: تمرینات بسیار خوبی در حال انجام است، یکی دو بازیکن مصدوم داریم که شاید به این بازی نرسند اما زیر نظر پزشک تیم در حال مراقبت هستند و در بازی‌های بعدی به ترکیب تیم خواهند پیوست. 
سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم در ادامه با اشاره به بازی حساس صبای نوین با استقلال ساری صدرنشین گروه دوم، تصریح کرد: خوشبختانه نتیجه به سایر خوبی در دیدار حساس ما با استقلال سیاری رقم خورد تا تیم به روحیه‌ مضاعفی دست یافته و آماده مصاف با شهرداری لنگرود شود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط میزبانی تنها هدف ما کسب پیروزی در دیدار خانگی برابر تیم فوتبال استقلال ساری بود ضمن اینکه نفرات تیم ما این هفته آمادگی بسیار خوبی داشتند و با قدرت توانستیم حریف را با شکست مواجه کنیم.
نکوئیان بیان کرد: در هفته هشتم مسابقات دور رفت از مرحله گروهی مسابقات لیگ آزادگان برابر تیم فوتبال استقلال ساری به میدان رفته بودیم که در آن رقابت می‌توانستیم حتی بیش از دو گل به حریف بزنیم زیرا یک پنالتی از دست دادیم و دو بار نیز در آستانه باز شدن دروازه تیم استقلال توپ‌های ما به تیر دروازه‌ حریف برخورد کرد.
وی اضافه کرد: صد در صد در مسابقه هفته نهم با تیم شهرداری لنگرود، اعضای تیم صبای نوین قم با انگیزه‌ای بسیار زیاد برای کسب پیروزی به میدان خواهند رفت که امیدوارم زمین مسابقه مشکل نداشته باشد و در پایان بتوانیم ششمین پیروزی این فصل را در خانه حریف کسب کنیم.
سرپرست تیم فوتبال صبای نوین قم عنوان کرد: در مسابقات گروه دوم از مرحله مقدماتی این فصل لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان 12 تیم حضور دارند که برای کسب دو سهمیه صعود به مرحله بعد لیگ تلاش می‌کنند.
وی تاکید کرد: کار سختی در پیش داریم اما تا این هفته بسیار خوب کار کرده‌ایم، کسب 17 امتیاز از هشت مسابقه عملکرد خوبی را از تیم فوتبال صبای نوین و بازیکنان شایسته این تیم نشان می‌دهد و امیدوارم با دعای خیر مردم قم و حمایت‌های باشگاه و هیئت فوتبال بتوانیم در ادامه نیز روند رو به رشد خود را ادامه داده و بعد از سال‌ها نماینده‌ای از قم راهی لیگ دسته دوم جام آزادگان شود.
صبای نوین قم در هفته نهم لیگ آزادگان در دیداری حساس به مصاف شهرداری لنگرود می‌رود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول