اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سوم لیگ برتر نوجوانان کشور؛

صبای قم با شکست لاله اصفهان 6 امتیازی شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال نوجوانان صبای قم با کسب دومین پیروزی خود در لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور شش امتیازی شد.

صبای قم با شکست لاله اصفهان 6 امتیازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال صبای قم در سومین هفته از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور با امید به کسب دومین پیروزی این فصل مقابل تیم لاله اصفهان به میدان رفت و در این دیدار میهمان خود را شکست داد.
سومین هفته رقابت‌های لیگ برتر امروز در شهرهای مختلف کشورمان با انجام چند مسابقه برگزار شد و طی آن تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در دیداری خانگی در جدال با تیم پتوی لاله اصفهان به پیروزی رسید تا دومین سه امتیاز این فصل را کسب کند.
این دیدار بین صبای قم و لاله اصفهان عصر جمعه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و صبای قم در دومین دیدار خانگی مقابل نماینده اصفهان در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود به برتری دو بر یک دست یافت.
شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم در این دیدار با انگیزه و پر تلاش بازی کردند و مزد زحمات و تلاش‌های خود را در همان 45 دقیقه اول مسابقه گرفتند، زیرا از سه گل این بازی مهم، دو گل در نیمه نخست به ثمر رسید که هر دو گل سهم تیم صبای قم بود.
در نیمه دوم این دیدار نیز شاگردان کاظمی خوب و قابل قبول بازی کردند ولی بیشتر سعی آنها در راستای حفظ نتیجه مسابقه بود اما تیم فوتبال نوجوانان پتوی لاله اصفهان نیز بیکار ننشست و یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 75 بازی جبران کرد.
با این حال صبایی‌ها در نیمه دوم کنترل خوبی بر جریان مسابقه داشتند و با مراقبت از اتفاقات بازی در نیمه دوم، لحظات پایانی را نیز با برنامه بازی کردند تا این دیدار حساس هفته سوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور به برتری دو بر یک به سود صبای قم بیانجامد.
این پیروزی در حالی برای صبای قم به دست آمد که شاگردان غلامرضا کاظمی در تیم فوتبال نوجوانان صبای قم بعد از کسب برتری در هفته نخست رقابت‌ها در خانه خود، در هفته دوم در اصفهان بسیار خوب برابر تیم مدعی و سرشناس فولاد مبارکه سپاهان اصفهان بازی کردند ولی با گل دقیقه پایانی حریف برای نخستین بار در این فصل مغلوب شدند.
از سوی دیگر این دیدار در حالی به میزبانی شاگردان غلامرضا کاظمی در مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که صبای قم پیش از این در خانه برابر فوتبال نوجوانان فجر شهید سپاسی شیراز به میدان رفته و به برتری ۲ بر صفر برابر حریف خود دست یافته بود.
صبای قم در هفته دوم رقابت‌ها در دیداری خارج از خانه در شهر اصفهان مهمان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان بود که در نهایت به شکست ۲ بر یک راضی شدند تا با سه امتیاز مسابقه خانگی برابر تیم لاله اصفهان در جدول این گروه شش امتیازی شوند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول