اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار بوشهر:

ارتقای دولت الکترونیک با جدیت در حال پیگیری است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: ارتقا دولت الکترونیک یکی از رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه در دولت‌های نهم و دهم است که با جدیت در حال پیگیری است.

ارتقای دولت الکترونیک با جدیت در حال پیگیری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست با مدیرکل و معاونان پست استان بوشهر اظهار داشت: امروز دولت الکترونیک، کاهش ارتباطات فیزیکی با توسعه ارتباطات الکترونیکی و با هدف افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت در عرصه بین‌المللی به شدت مورد توجه است.
وی تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری توسعه دولت الکترونیک در همه ابعاد اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی، این شبکه الکترونیکی باید به صورت یک فرهنگ در جامعه نهادینه شده و توسعه داده شود.
جهانبخش با اشاره به متولی‌گری پست در این زمینه اظهار داشت: باید به سمتی برویم که استفاده از دولت الکترونیک در همه زمینه‌ها و در بین همه بخش‌های جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.
استاندار بوشهر یادآور شد: از آنجا که دولت الکترونیک با ارائه خدمات نوین تغییراتی را در ارائه خدمات عمومی ایجاد می‌کند ممکن است با مقاومت‌هایی غیرمنطقی و حتی گاهی غیرقانونی در برابر این تغییرات مواجه شویم که باید با تدابیر لازم این مقاومت‌ها را به حداقل برسانیم.
وی با تاکید بر واگذاری ارائه خدمات بیشتر به بخش خصوصی اضافه کرد: دفاتر خدمات ارتباطی و خدمات پیشخوان دولت برای خدمت‌رسانی بهتر دولت به مردم در زمان کمتر با کاهش هزینه‌ها ایجاد شده‌اند و این دفاتر باید به گونه‌ای ارائه خدمت کنند که مردم مصداق خدمتگزاری بی‌منت دولت را مشاهده کنند.
مدیرکل پست استان بوشهر نیز در این نشست گفت: هم اکنون 320 دفتر و واحد پستی در این استان فعال است که از این شمار 300 دفتر پیشخوان خدمات دولت شهری و روستایی هستند.
عبدالرحمن برزگرزاده افزود: با توجه به تاکید توسعه دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت در روستاها، از 300 دفتر ایجاد شده در سطح استان فقط 86 دفتر در شهرها ایجاد شده و مابقی دفاتر در روستاهای استان راه‌اندازی شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به کمبود نیروهای متخصص در زمینه امور پستی و در دستور کار قرار گرفتن مسئله کیفیت و نظارت در این حوزه در سال جاری، با تعامل با مرکز علمی کاربردی استانداری بوشهر، امسال رشته پست در این مرکز راه‌اندازی و تعدادی دانشجو در این رشته پذیرش شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول