اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار جوانرود:

دولت الکترونیک دریچه ورود به هزاره سوم است

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: پایه‌گذاری دولت الکترونیک در کشور، دریچه‌ای برای ورود به هزاره سوم است.

دولت الکترونیک دریچه ورود به هزاره سوم است
به گزارش خبرگزاری فارس از پاوه و اورامانات، مصطفی عظیمی پیش از ظهر امروز در مراسمی که با حضور مدیریت امور شعب بانک‌ تجارت استان، جمعی از مسئولان و مردم شهرستان جوانرود برگزار شد، اظهار کرد: دولت خدمتگزار به منظور رفاه و آسایش هر چه بیشتر شهروندان دولت الکترونیک را پایه‌گذاری کرد تا دریچه‌ای بر روی کشور برای ورود به هزاره سوم گشوده‌ شود.
فرماندار جوانرود افزود: از اهداف مهم پایه‌گذاری دولت الکترونیک، کاستن هزینه‌های عمومی مردم و افزایش سرعت و دقت در انجام امور بود و به لطف خداوند این اهداف محقق شده است.
عظیمی عنوان کرد: از همه بانک‌های استان انتظار داریم زمینه اعتماد هرچه بیشتر مردم به خدمتگزاران خود را فراهم آورده و به منظور رفاه حال مشتریان خود در برچیدن امور دست و پاگیر و پیچ و خم‌های اداری اهتمام به خرج دهند.
وی به مردم توصیه کرد با نگهداری وجوه خود در بانک‌ها، علاوه بر برخورداری از خدمات مادی، در اجر معنوی حاصل از توسعه و عمران کشور نیز که با همین سرمایه‌ها به‌دست می‌آید، سهیم شوند.
سلیمان توکلی، مدیر شعب بانک تجارت استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: از ‌رسانه‌ها و همه کسانی که اطلاعاتی در زمینه استفاده از خدمات دولت الکترونیک دارند انتظار داریم، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا فرهنگ استفاده از این خدمات همه‌گیر شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول