اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر پل‌سفید مازندران:

اجرا نشدن مصوبات سفر رئیس جمهور کالبد شکافی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر پل سفید گفت: اجرایی نشدن مصوبات سفر رئیس جمهور در سوادکوه کالبد شکافی شود.

اجرا نشدن مصوبات سفر رئیس جمهور کالبد شکافی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، رمضانعلی قاسمی شب گذشته در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور در صورت اجرایی شدن می‌توانست موجب توسعه شهرستان را رقم بزند، گفت: اجرایی نشدن بسیاری از مصوبات سفر رئیس جمهور در شهرستان سوادکوه باید کالبدشکافی شود و موانع اجرایی شدن آن برطرف شود.
رئیس شورای اسلامی پل سفید با انتقاد از کم کاری برخی مسئولان گفت: برخی از مسئولان و مدیران نمی‌خواهند با این دولت کار کنند و به نتایج مورد انتظار مردم دست یابند و تنها به فکر گذراندن زمان هستند.
عضو شورای اسلامی شهرستان سوادکوه از حضور مدیران غیربومی در سوادکوه انتقاد کرد و گفت: در طول ماه اخیر چهار مدیر جدید در شهرستان سوادکوه مشغول به کار شدند که غیربومی هستند و برخی از ادارات و نهادهای مهم و تاثیرگذار سوادکوه هم دارای سرپرست هستند.
قاسمی با تاکید بر اینکه همه ما باید به تکالیف خودمان عمل کنیم خاطرنشان کرد: مشکلات توسعه شهرستان سوادکوه باید توسط دلسوزان مورد توجه قرار گیرد و راهکارهای برون رفت از آن اجرایی شود.
وی زندگی در سایه ولایت فقیه را موجب شکرگزاری به درگاه خدا دانست و اذعان داشت: در نظام ولایی باید با صداقت و تعهد به پیشبرد اهداف نظام کمک کنیم و تنها به فکر دستیابی به پست و مقام نباشیم.
انتهای پیام/ن۳۰ 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول