اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان تاکید کرد:

پیگیری جدی برای اجرای تمام مصوبات سفرهای دولت

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تاکید کرد: باید پیگیری جدی برای اجرای 100 درصد مصوبات سفرهای دولت به استان سمنان انجلم شود.

پیگیری جدی برای اجرای تمام مصوبات سفرهای دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، بعد از ظهر امروز با حضور استاندار سمنان و نماینده مردم شهرستان سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، بخشی از مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر بررسی شد.
استاندار سمنان در این جلسه با اشاره به خدمات انجام گرفته در دولت‏‏های نهم و دهم افزود: حجم کارهای انجام شده بسیار زیاد است و باید قدر این تلاش‏ها را دانست.
عباس رهی با اشاره به سفر هیئت دولت به استان سمنان گفت: اجرای مصوبات این سفرها قطعاً می‏تواند سبب رشد و شکوفایی استان سمنان شود.
استاندار سمنان همچنین بر پیگیری جدی برای اجرای 100 درصد مصوبات این سفرها تاکید کرد.
نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه بر خدمت‏رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان تاکید کرد.
مصطفی کواکبیان همچنین با اشاره به برخی از مشکلات گفت: همه مسئولان باید با همکاری و پشتکار سعی در رفع مشکلات مردم داشته باشند.
همچنین در این جلسه برخی از مشکلات شهرها و روستاهای شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر از جمله ساماندهی ورودی و خروجی شهرها، رفع مشکلات راه‏های استان، شبکه فاضلاب شهری، فرودگاه‏ها، انتقال زندان مرکزی سمنان و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و شهرداران و روسای شورای شهر توضیحاتی در خصوص مشکلات ارایه دادند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول