اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

رسانه‌ها به دغدغه مردم بپردازند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: رسانه‌ها وقت خود را به مسایلی غیر خواسته‌های مردم مشغول نکنند.

رسانه‌ها به دغدغه مردم بپردازند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی صبح امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار داشت: عزاداری ایام محرم باید در راستای تقویت فرهنگ عاشورایی باشد و باید از تجملات و برنامه‌های پرزرق و برق اجتناب شود.
وی افزود: کیفیت بخشی به برنامه‌ها و ارتقای معنویت و ترویج امر به معروف و نهی از منکر باید در برنامه‌های عزاداری در نظر گرفته شود.
فرماندار دشتستان در ادامه با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها در انعکاس مطالبات مردم و تلاش در راستای ایجاد آرامش و تعالی جامعه، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی همه ما در هر کسوتی خدمات‌رسانی برای نظام جمهوری اسلامی است و رسانه‌ها نقشی بسیار حساس در موقعیت کنونی دارند.
خسروی خدمت‌رسانی در جامعه را مهم‌ترین وظیفه مسئولان برشمرد و گفت: آحاد مردم این منطقه، همیشه در حفظ ارزش‌ها و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی اهتمام داشته‌اند و پیگیری مطالبات و خواسته‌های آنها که همانا دفاع و صیانت از ارزش‌ها و داشته‌هایی که شهدا به ودیعه گذاشته‌اند امری ضروری است.
وی با بیان اینکه شهرستان دشتستان بیشترین و با کیفیت‌ترین رسانه‌‌های دیداری و مکتوب را داراست، افزود: حیف است که با وجود این همه منابع با ارزش انسانی، رسانه‌ها لحظه‌ای از وقت خود و مسئولان را به مسائلی غیر از خواسته‌های مردم مشغول سازند.
فرماندار دشتستان اخبار و شایعات منتشر شده در ارتباط با مسئولیت جدید خود در برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد و اذعان داشت: با صلابت خود را برای تعالی دشتستان و خدمت‌رسانی به مردم آن آماده کرده‌ام.
خسروی برخی شایعات در مورد رها کردن مسئولیت کنونی و ارتقای شغلی به یکی از سمت‌های بالای استانی را تکذیب کرد و گفت: ما عهد کرده‌ایم که آنچه وظیفه و تکلیف ماست برای توسعه و تعالی این شهرستان با صلابت به انجام برسانیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول