اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان:

رسانه ملی با نظرسنجی‌های دقیق جامعه را دیده‌بانی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: رسانه ملی با نظرسنجی‌های دقیق جامعه را دیده‌بانی می‌کند.

رسانه ملی با نظرسنجی‌های دقیق جامعه را دیده‌بانی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد فتاح کمری ظهر امروز در دیدار با عوامل اجرایی نظرسنجی‌های صدا و سیمای مرکز لرستان، ضمن تقدیر از آنان گفت: عوامل دست‌اندر کار اجرای طرح‌های نظر سنجی با کیفیت نتایج کار خود جامعه را دیده‌بانی می‌کنند.
وی در این دیدار به ایجاد بستر مناسب تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در رسانه ملی و رسانه‌های استانی به وسیله نتایج نظرسنجی‌ها اشاره کرد و افزود: مادامی که به طور دقیق میزان مخاطب برنامه‌ها و میزان رضایت و اعتماد مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتوانه نظام و رسانه از تولیدات مختلف رسانه سنجیده و استخراج می‌شود، خواهیم توانست در نبرد نابرابر رسانه‌ای‌مان با رسانه‌های دنیا، پیروز عرصه باشیم و قدرت رقابت خود را لحظه به لحظه بالا ببریم.
کمری به درماندگی دشمنان انقلاب و نظام اسلامی در اجرای نقشه‌های شوم فرهنگی خود در میان ملت آگاه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بارها و بارها شاهد بوده‌ایم که دشمنان انواع روش‌ها و نقشه‌ها برای ناامیدی ملت  و ناکار آمدی نظام اجرا کرده‌اند، اما چون از نتایج نظر ورای مقبول مردم نسبت به اصل نظام و انقلاب اسلامی با خبر بوده‌اند از کار خود پشیمان شده‌اند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز لرستان به حساسیت کار عوامل نظرسنجی صدا و سیما در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: باید مثل گذشته مسیر درست اجرای نظرسنجی‌ها دقیقاً مطابق با اصول و ضوابط رسانه ملی و به دور از هر گونه حاشیه طی شود تا این بار هم شاهد همراهی با شکوه مردم در یکی دیگر از عرصه‌های سیاسی کشور باشیم.
در ادامه این نشست عوامل نظرسنجی صدا و سیمای مرکز لرستان با آخرین اصول تخصصی نظرسنجی با حضور و تدریس دکتر کاظمی مدیر هماهنگی اداره کل پژوهش استان‌ها و دفاتر خارج از کشور رسانه ملی در دو کارگاه آموزشی آشنا شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول