اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

رسانه‌های متعهد با جریان‌های ضد ارزشی مقابله کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: رسانه‌های ارزشی و متعهد باید در زمینه تهاجم رسانه‌ای جریانات ضد ارزشی و ضد فرهنگی بیشتر از گذشته در صحنه باشند و به وظیفه خود عمل کنند.

رسانه‌های متعهد با جریان‌های ضد ارزشی مقابله کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای هیئت رئیسه خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان با تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امام حسین (ع) شهید راه امر به معروف و نهی از منکر است.
وی امر به معروف و نهی از منکر را از بزرگ‌ترین جلوه‌های اخلاقی اسلامی و ارزشی دانست و افزود: ضروری است که انسان مومن فضیلت‌ها را حفظ کند و آنها را فقط برای خودش نخواهد و دیگران را هم مدنظر داشته باشد.
سعیدی با بیان اینکه انسان مومن باید خیرخواه تمام مسلمانان باشد، تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) تا آخرین لحظه‌های عمر شریف خود به فکر امتش بود و در دعای خود با خدا فرمودند «سکرات مرگ را بر امت من آسان بگردان».
وی بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر استحکام و قوام اعمال مسلمانان است، اما این ارزش الهی در جامعه مسلمانان کمرنگ شده است.
سعیدی با تاکید بر اینکه مطبوعات باید رسالت خود را در زمینه امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند، بیان داشت: اقامه این واجب الهی از ارزش‌های مهم است و باید در این زمینه وظیفه خود را انجام دهیم.
وی با اشاره به عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌های عاشورا به نحو مطلوب استفاده کرد زیرا دشمنان این ظرفیت‌ها را شناخته‌اند و در حال توطئه هستند.
سعیدی با اشاره به ظرفیت‌های عظیم عاشورا بیان داشت: هیچ جنایتکاری بدتر از قاتلان عاشورای حسینی نیست و نقش انقلاب و عاشورا در جامعه بشری بسیار تاثیرگذار است که رسانه‌ها باید این ظرفیت‌ها را به جامعه معرفی کنند.
وی اذعان کرد: باید بحث عبرت‌گیری از عاشورا در رسانه‌ها مطرح و افکار عمومی در این زمینه روشن شود.
سعیدی تصریح کرد: امروز رسانه‌ها به عنوان موثرترین‌های جامعه باید وظیفه خود را انجام دهند تا حوادث مشابه دیگری تکرار نشود.
وی خاطرنشان کرد: باید به اهداف خانه مطبوعات و انتظار رسانه‌ها جامعه عمل پوشانده شود و گره‌گشایی از مشکلات رسانه‌ها انجام گیرد.
سعیدی خواستار ارائه عملکرد خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان در این مدت کوتاه دوره جدید و در مقایسه با دوره‌های گذشته این مجموعه شد.
وی با تاکید بر اینکه رصد مطبوعات باید به صورت دقیق‌تر و ظریف‌تر صورت گیرد، افزود: رسانه‌های ارزشی و متعهد باید در زمینه تهاجم رسانه‌ای جریان‌های ضد ارزشی و ضد فرهنگی بیشتر از گذشته در صحنه باشند و به وظیفه خود عمل کنند.
سعیدی بیان کرد: رسانه‌ها باید حضور حداکثری شهروندان را در انتخابات رقم بزنند و با ایجاد فضای آرام توطئه دشمنان انقلاب و اسلام را خنثی کنند.
انتها پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول