اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان قزوین:

پرت 26 درصدی آب در شهر دانسفهان

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان قزوین گفت: شهر دانسفهان به طور میانگین دارای 26 درصد پرت آب است.

پرت 26 درصدی آب در شهر دانسفهان
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، علی صراف در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره آب و فاضلاب شهر دانسفهان بیان کرد: تغییرات دو نوع هستند، یکی به دلیل ضعف یک مسئول و دیگری به دلیل کارآمدی یک مسئول است که خوشبختانه تغییر آقای غلامرضا طاهرخانی از نوع دوم بوده و ایشان در طول مدت خدمت خود در شهر دانسفهان توانسته بخش آب و فاضلاب را به نرمی که مدنظر شرکت است، برساند.
وی افزود: بدون شک نیروهایی که فعال هستند باید ارتقا یابند و در این مدت بخش آب و فاضلاب شهر دانسفهان به نقطه‌ای رسیده که پس از این بهتر است برای شهر دیگری مانند شال از توان و ظرفیت آقای طاهرخانی استفاده شود.
معاون بهره‌برداری شرکت آبفای استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر سیستم تله ‌متری در تأسیسات آب شرب شهر دانسفهان نصب شده که به راحتی می‌توان وضعیت مخازن و تأسیسات  موجود را به وسیله اینترنت از هر نقطه‌ای از کشور از راه دور کنترل کرد.
وی تصریح کرد: شهر دانسفهان به طور میانگین دارای 26 درصد پرت آب است که در مقایسه با رقم کشوری قابل قبول بوده و فعالیت‌های اداره آبفای این شهر مبنی بر اصلاح شبکه فرسوده، اصلاح انشعابات و تعویض کنتورها نشان‌دهنده این موضوع است.
صراف عنوان کرد: شهر دانسفهان دارای 4 هزار و 500 مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب است که حداقل برای مدت 10 سال دیگر در این شهر نیازی به ساخت مخزن نیست.
در ادامه مدیر امور آبفای شهرستان بوئین‌زهرا اظهار کرد: تاکنون مقدار 70 درصد از کل شبکه آب شرب شهر دانسفهان اصلاح شده است.
مهدی حسین‌خانی توضیح داد: از لحاظ کمیت تولید و تأمین آب، شهر دانسفهان با تلاش‌های انجام شده تا امروز به نورم بسیار مطلوبی رسیده و در بخش کیفیت شامل بالانسینگ، کاهش پرت آب، تعمیرات پیشگیرانه و GIS نیز باید پس از این به حد استاندارد برسد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات انجام شده در اداره آبفای دانسفهان در پنج سال گذشته بسیار مطلوب بوده، در خصوص عملکرد این اداره در این مدت افزود: توسعه شبکه به مقدار 17 هزار و 265 متر، اصلاح شبکه 29 هزار و 227 مترو در حدود 70 درصد کل شبکه، حفر سه حلقه چاه، احداث سه باب اتاقک سر چاهی، احداث مخزن 3 هزار متر مکعبی، احداث ساختمان اداری با زیربنای 280 متر مربع، واگذاری 700 فقره انشعاب و نصب سیستم تله‌متری در تأسیسات جزو فعالیت‌های پنج ساله اداره آبفای شهر دانسفهان بوده است.
بخشدار رامند نیز در این جلسه گفت: شرکت آب و فاضلاب شهری استان قزوین خدمات ارزنده‌ای در مجموعه آبرسانی به شهر دانسفهان انجام داده که احداث ساختمان اداری، مخزن، لوله‌گذاری و اصلاح شبکه از جمله آن است.
درزی اعلام کرد: آبرسانی کامل به مجتمع دامداری شهر دانسفهان از جمله درخواست‌های ما از مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان است که سبب رونق صنعتی و اقتصادی در شهر دانسفهان خواهد شد.
در پایان مراسم از غلامرضا طاهرخانی رئیس سابق اداره آبفای شهر دانسفهان تقدیر و جواد محلاتی به عنوان سرپرست جدید اداره آبفای شهر دانسفهان معرفی شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول