اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

ولایت فقیه رمز تثبیت نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی از ولایت فقیه به عنوان رکن رکین نظام اسلامی یاد کرد و گفت: ولایت مطلقه فقیه رمز موفقیت و عامل اصلی تثبیت و اعتلای نظام اسلامی است.

ولایت فقیه رمز تثبیت نظام اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، قهرمان رشید ظهر امروز در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهبندان و در جمع نمازگزاران ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع) اظهار داشت: با یک بررسی اجمالی در کشورهای عربی و کشورهای همسایه پی می‌بریم که رهبری اسلامی و ولایت فقیه چه نقش موثر و مهمی در تبیین اندیشه و ارزش‌های اسلامی و چه نقش بارزی در هدایت انسان‌ها به سمت پیشرفت و تعالی دارد.
وی با بیان اینکه نقش ولایت فقیه در بین توده‌های مردم، برای اتحاد و انسجام اسلامی و مبارزه با کفر و استکبار نقشی برجسته و مهم است، تصریح کرد: ملت فهیم باور داشته و دارند که رهبری آگاه، فرزانه و بی‌بدلیل در جهان دارند و رهبری دارای صفات برجسته چون خدامحوری، ‌بشر دوست، فکور، عادل و متعالی است.
استاندار خراسان جنوبی ولایت فقیه را رکن رکین نظام عنوان کرد و افزود: ولایت مطلقه فقیه رمز موفقیت و عامل اصلی تثبیت و اعتلای نظام اسلامی است.
رشید اظهار امیدواری کرد: که ملت‌های اسلامی و کشورها منطقه بر تکیه بر ولایت فقیه و رهبر به هدف اصلی و اسلامی خویش برسند که این دور از دسترس نیست و در حال تحقق است.
وی ادامه داد: همین ولایت فقیه و رهبری است که امروز انقلاب اسلامی را در اوج اقتدار و افتخار قرار داده و مایه الگوی خیزش‌ها و بیداری اسلامی واقع شده و لازم است که جنبش‌های اسلامی از ولایت فقیه الگوبرداری داشته تا دنیای غرب و استکبار برای آنها تعیین و تکلیف نکند.
استاندار خراسان جنوبی عاشورایی بودن و فرهنگ عاشورا را یکی دیگر از ویژگی‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: بررسی‌ها نشان داده که هر واقعه مهم و بزرگی که در تاریخ انقلاب اسلامی روی داده است برگرفته و ریشه در عاشورا و نهضت امام حسین(ع) دارد.
رشید یادآور شد: روحیه استکبارستیزی و بنیان معنوی ملت فهیم ایران اسلامی نشات گرفته از قیام کربلا و فرهنگ عاشورا است.
وی با اشاره به اینکه مردمی بودن و پشتوانه مردمی یکی دیگر از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: این مردم ولایی و خداجوی همان مردمانی هستند که امام(ره) در ارتباط با آنها فرمودند که این مردم از مردمان صدر اسلام و حجاز و دوران امام علی(ع) بهتر هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول