اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در واکنش به اقدام اعتراضی دانشجویان؛

اعتراض به انگلیس نشانه هوشیاری ملت است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان گفت: اعتراض خودجوش دانشجویی نسبت به اقدامات انگلیس نشانه هوشیاری و آگاهی ملت ایران است.

اعتراض به انگلیس نشانه هوشیاری ملت است
حسن قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: این که مردم کشوری نسبت به وطن و نظام حکومتی خود حساسیت ویژه داشته و در جهت حمایت از آن دست به اقدامات و حرکات خودجوش بزنند ‌نشان‌دهنده هوشیاری مردم و ارتباط نزدیک با نظام و مسئولان نظام است.
وی افزود: ملت ایران در طول تاریخ در تمام مراحل در صحنه حضور داشته و همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و اقدام اخیر دانشجویان در اعتراض به سال‌ها تلاش انگلیس در جهت مداخله، خراب‌کاری و کارشکنی در نظام نیز در همین راستا انجام گرفت.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان حرکت خودجوش دانشجویان را عکس‌العمل مردم نسبت به عملکرد نامناسب دیپلماسی انگلیس ارزیابی کرد واظهار داشت: پس از اتخاذ تصمیم قاطع مجلس شورای اسلامی در ارتباط با کاهش روابط با کشور انگلیس، توده‌های مردم نیز که شاهد سال‌ها دخالت و کارشکنی این کشور در امور نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند در یک حرکت پسندیده با تجمع در برابر سفارت انگلیس اعتراض خود را به اقدامات و تصمیمات این کشور اعلام کردند.
قاسمی استفاده از عبارت تسخیر سفارت را برای حرکت اعتراضی دانشجویان مناسب ندانست و گفت: با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان و اینکه ایران در موضع قدرت قرار دارد و برای بسیاری از ملت‌های دنیا نقش الهام بخش و الگو دارد، استفاده از واژه تسخیر برای یک حرکت اعتراضی چندان مناسب نیست.
وی در ادامه افزود: امروزه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به عنوان یک نظام تثبیت شده و مردمی که در آن همه اقشار جامعه در شرایط یکسان از آزادی بهره‌مند هستند و حق بیان‌نظر خود از جمله اعلام اعتراض خود را دارند مطرح است که همین مسئله سبب جوسازی‌های خصمانه دشمنان و غرب در ارتباط با اقدام اعتراضی اخیر می‌شود.
قائم‌مقام حزب مؤتلفه اسلامی خراسان جوسازی‌های بیگانگان را برای ملت ایران بی‌اهمیت قلمداد کرد و اظهار داشت: مردم آزاده ایران هیچ‌گاه اسیر جوسازی‌ها و تبلیغات سوء کشورهای غربی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در فضای دیپلماسی نمی‌شوند و با هوشیاری و آگاهی عمل می‌کنند.
قاسمی در همین ارتباط ادامه داد: به نظر می‌رسد دشمنان ما از حرکت خودجوش و اعتراضی دانشجویان نسبت به اقدامات کشور انگلیس سوءاستفاده‌های تبلیغاتی داشته باشند اما چنین تبلیغاتی برای ملت بیدار و در صحنه ایران بهایی ندارد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول