اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با عوض شدن من و بلاژویچ چیزی عوض نمی‌شود

‌شرفی: هیچکس مرواریدهای موجود در کرمان را جمع نمی‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال مس سرچشمه گفت: ‌‌به عقیده من در فوتبال کرمان مرواریدهای زیادی وجود دارد، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد برای برداشتن این مرواریدها خم شود.

‌شرفی: هیچکس مرواریدهای موجود در کرمان را جمع نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، اصغر شرفی پیش از ظهر امروز در نشست خبری قبل از شهرآورد فوتبال کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فوتبال ایران اختلاف زیادی از نظر سطح فنی وجود ندارد و دوندگی و اعتماد به نفس بیشتر می‌تواند مشکلات بسیاری از تیم‌ها را برطرف کند.
وی افزود: روزگاری در فوتبال کشور تیم‌های استقلال و پرسپولیس همواره به عنوان دو تیم برتر مطرح بودند، اما اکنون اغلب تیم‌های حاضر در لیگ از نظر سطح فنی با هم تفاوت آن چنانی ندارد، هیچ تیم از پیش برنده مسابقات نیست و شما نمی‌توانید پیش‌بینی نتیجه یک بازی را انجام دهید.  
شرفی خاطر‌نشان کرد: مسابقات دربی همیشه حساسیت‌های خاصی را به دنبال دارند در این مسابقات احساسات مردم یک شهر در زمین فوتبال نیز در کنار بازیکنان وجود دارد و نشاط و هیجان‌های خاصی به مسابقه از سوی تماشاگران و مردم تزریق می‌شود، البته این مسئله هنوز در کرمان جا نیفتاده و برای نخستین مرحله یک شهرآورد در سطح لیگ برتر در فوتبال کرمان برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر رعایت مسائل اخلاقی و روحیه جوانمردی در این دیدار گفت: از اینکه در نخستین شهرآورد فوتبال کرمان حضور دارم، خوشحالم، این دیدار بسیار حساس و زیبا است و به دلیل مشابه بودن به دیدار فینال از نظر حساسیت‌ در خاطرات همه کرمانی‌ها و فوتبال دوستان باقی می‌ماند.
سرمربی تیم مس سرچشمه بیان داشت: با توجه به اینکه هر یک از دو تیم کرمانی هواداران خود را دارند‌ به همین دلیل این دیدار می‌تواند مردم کرمان را به یکدیگر نزدیک‌تر کند‌ به عقیده من در کرمان به دلیل وجود فرهنگ مناسب در ورزشگاه‌ها حتی امکان تماشای فوتبال به صورت خانوادگی نیز وجود دارد.
شرفی‌ با اشاره به اینکه نمی‌خواهم با صحبت‌های خود به حساسیت این دیدار بیفزایم، ابراز داشت: اما قصد داریم، مقابل مس کرمان با نشان دادن هنر فوتبال، نتیجه لازم را کسب کنیم.
وی تصریح کرد: هوای سرد شهر سرچشمه موجب شد تا چند روز قبل از آغاز بازی به کرمان بیایم و تمرینات خود را در شهر کرمان دنبال کنیم، البته این مسئله موجب شادی و نشاط بازیکنان ما شد به شکلی که خودم به وضوح خوشحالی و افزایش هیجانات روحی را در چهره بازیکنان تیم دیدم.
شرفی اذعان داشت: دربی کرمان باید یک مسابقه سراسر شور و نشاط باشد، زیرا نتیجه برگزاری این چنین مسابقه‌ای در زندگی مردم تأثیر‌گذار است، البته اگر بازیکنان دو تیم بازی سرد و کسل کننده‌ای از خود به نمایش گذارند، قطعا این دیدار پیامدها و اثرات مثبتی برای جامعه و مردم ندارد.
وی خاطرنشان کرد: باشگاه‌های مس کرمان و سرچشمه از جمله‌ تیم‌های حرفه‌ای لیگ برتر هستند، این دو باشگاه دارای امکانات سخت‌افزار و نرم‌افزاری خوبی هستند، مسئولان فوتبال این استان باید برای تغییر ساختار موجود فوتبال این استان به دنبال اجرای برنامه‌های اصلی و اساسی فوتبال باشند، زیرا با عوض شدن من و بلاژویچ چیزی عوض نمی‌شود، بلکه با احداث مدرسه‌ها و کمپ‌های فوتبالی و پرورش بازیکنان و مربیان توانمند فوتبال کرمان رشد و نمو دارند.
شرفی گفت: به عقیده من در فوتبال کرمان مرواریدهای زیادی وجود دارد، اما هیچ‌کس نمی‌خواهد برای برداشتن این مرواریدها خم شود.  
وی به شرایط نابرابر موجود در مورد تیمش در مسابقات این فصل اشاره داشت و افزود: مس سرچشمه باید در شرایط آب و هوایی موجود در سرچشمه تمرین کند و سپس بازی‌هایش را در کرمان مانند میهمان‌ها برگزار کند، این مسئله طی نیم‌فصل از مسابقات به ما لطمه بزرگی زده است.
شرفی تصریح کرد: امیدوارم با رفع برخی مشکلات استادیوم و همچنین دریافت مجوز برگزاری مسابقات در شهر سرچشمه بتوانیم امتیازات عقب مانده را در نیم فصل دوم جبران کنیم.
وی با بیان اینکه برای موفقیت در مسابقات دربی باید از بازیکنان باتجربه استفاده کرد، گفت: در این دیدار از علی سامره استفاده می‌کنم، این مسئله کمک زیادی به تیم می‌کند، البته من به خوبی از نقاط ضعف تیمم مطلع هستم، مس سرچشمه از نعمت برخورداری از دو بازیکن طراح و بازی‌ساز و همچنین یک منتقل کننده توپ بی‌بهره است، امیدوارم باشگاه بتواند در نیم‌فصل با جذب چند بازیکن خلا‌ءهای موجود در تیم را رفع کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول