اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سمنان:

اخراج سفیر انگلیس خواست ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان، اخراج سفیر انگلیس از کشورمان را خواست ملت ایران دانست و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این زمینه تقدیر کرد.

اخراج سفیر انگلیس خواست ملت ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نمازجمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، اقدام روزهای اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اخراج سفیر انگلیس از ایران را کار ملت انقلابی و همیشه در صحنه کشورمان توصیف کرد.
وی افزود: مردم ایران با حوصله و صبر همیشگی خود، 100 سال خباثت و جنایت‏های مکرر انگلیسی‏ها را تحمل کرده‏اند و همواره سعی داشته‏اند تا امور از راه اسلام‏مدارانه و بر اساس رافت اسلامی و دینی حل شود.
امام جمعه سمنان بیان داشت: اقدام اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اخراج سفیر انگلیس خواست چندین ساله ملت ایران بود که محقق شد.
شاهچراغی با اشاره به فعالیت‏های خائنانه متعدد دولت انگلیس در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد: انگلیسی‏ها همواره توطئه‏های متعددی علیه انقلاب اسلامی طرح‏ریزی و اجرا کرده‏اند.
وی با اشاره به ظلم و ستم 100 سالی انگلیس، این دولت را "روباه پیر" خواند و گفت: یادمان نرفته است که انگلیسی‏ها در دخالت و حمایت از فتنه سال 88 ، روی کار آوردن رژیم منحوس پهلوی و حمایت از سلمان رشدی در نوشتن کتاب "آیات شیطانی" چه اقداماتی انجام دادند.
امام جمعه سمنان اضافه کرد: با توجه به اینکه این خباثت‏ها و جنایت‏ها همواره وجود داشته است، از این پس باید در کشور همراه با شعار "مرگ بر آمریکا" در راهپیمایی‏ها و مراسم مختلف، شعار "مرگ بر انگلیس" را نیز سر داد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول