اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

بهداشت و درمان کردستان ظرفیت خدمات‌دهی به کردستان عراق را دارد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌های دانشگاه علوم پزشکی استان و بخش بهداشت و درمان، گفت: کردستان ظرفیت‌های لازم را برای خدمات‌دهی به مردم شمال عراق را نیز دارد.

بهداشت و درمان کردستان ظرفیت خدمات‌دهی به کردستان عراق را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی در مراسم افتتاح مرکز تصویربرداری شهید چمران واقع در درمانگاه تخصصی وحدت سنندج، ارائه خدمت بی‌منت به بندگان خدا را وظیفه قانونی و شرعی مسئولان و مدیران خواند و اظهار داشت: مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان ظرفیت و توانایی دارد که علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم استان و جلوگیری از مراجعه آنان به استان‌های مجاور برای دریافت خدمات سلامت، به مردم رنج‌دیده کردستان عراق نیز خدمات بهداشتی درمانی ارائه دهد.
استاندار کردستان گفت: با همت و تلاش مضاعف مدیران و پرسنل حوزه بهداشت و درمان می‌توان امیدوار بود که در آینده نزدیک عقب‌ماندگی‌های استان در این بخش جبران شود.
شهبازی عنوان کرد: معتقدیم هر کارگزاری که به مردم خدمت کرده و رضایت آنان را بi دست آورد، توانسته است به خداوند متعال نزدیک‌تر شده و رضایت او را که بالاترین ارزش‌ها و پاداش‌هاست، به دست آورد.
وی افزود: تلاش‌های صورت گرفته در راستای بهبود وضعیت بهداشت و درمان مردم استان طی سال‌های پس از پیروزی انقلاب و به ویژه در چند سال اخیر بسیار چشمگیر بوده است.
شهبازی با اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در حوزه بهداشت و درمان کردستان، از مدیران و دست‌اندرکاران دانشگاه علوم پزشکی استان به عنوان متولی اصلی رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان مردم خواست، تدابیری بیاندیشند تا مراجعان به مراکز بهداشتی درمانی با حداقل مشکلات روبه‌رو شوند.
استاندار کردستان ادامه داد: یکی از مجموعه‌هایی که بیشترین مراجعات مردمی را در سطح استان به خود اختصاص داده، دانشگاه علوم پزشکی است که انتظار داریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوان خدمات رسانی مطلوبی به مراجعین در این حوزه ارائه داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز در این برنامه اظهار داشت: دستگاه ام‌آرآی این مرکز یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های 1.5 تسلا بوده که قادر به انجام تمامی اقدامات تشخیصی و تخصصی مانند آنژیوگرافی مغز، گردن و سایر اندام‌های بدن است.
طیب قدیمی افزود: مرکز تصویربرداری شهید چمران درمانگاه وحدت سنندج با دارا بودن این دستگاه آمادگی پذیرش تمامی بیماران نیازمند به اقدامات تشخیصی و تصویربرداری در داخل استان و سایر استان‌های همجوار را دارد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول