اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

استاندار سمنان:

تصفیه‏خانه‏های گرمسار و مهدیشهر بهره‏برداری می‏شود

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان اعلام کرد: تصفیه‏خانه‏های گرمسار و مهدیشهر به زودی به بهره‏برداری می‏رسد.

تصفیه‏خانه‏های گرمسار و مهدیشهر بهره‏برداری می‏شود
به گزارش خبرنگار اعزامی دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان به شهرستان دامغان، عباس رهی پیش از ظهر امروز در آیین بهره‏برداری از تصفیه‏خانه غدیر دامغان که با حضور وزیر نیرو، معاون امور آب و فاضلاب وزارت نیرو، استاندار سمنان و جمعی از کارشناسان و متخصصان امور آب در دامغان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی امروز مسیری را طی می‏کند تا چتر اسلام را در سراسر جهان بگستراند.
استاندار سمنان با بیان اینکه همه ما ولایت‏مدار و پیرو رهبری هستیم، تاکید کرد: حلقه وصل همه ما، ولایت است و باید به خوبی پیرو امام و رهبری باشیم.
رهی اضافه کرد: امروز راه حضرت امام از راه ولی‏امر مسلمین جهان می‏گذرد و از این بابت نیز باید شادمان بود که در بین حیله‏گران و مکارانی که هر روز دسیسه می‏کنند، رئیس جمهوری داریم که یکپارچه در خدمت مردم است.
وی در تعبیری احمدی‏نژاد را الگوی همه خدمت‏گزاران نظام خواند و گفت: رئیس جمهور بدون هیچ تشریفاتی به مردم خدمت می‏کند و فردی مردمی و از قشر متوسط جامعه است.
استاندار سمنان با بیان اینکه رتبه و درجه مدیران تنها به لحاظ نوکری و خدمت‏گزاری آنها به مردم است، این خبر وزیر نیرو را که در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در سمنان اعلام کرده بود که ماهانه یک سد در کشور بهره‏برداری می‏شود، مصداق عمل به جای حرف توصیف کرد.
رهی ادامه داد: چنین اقدامی در هیچ جای جهان اتفاق نمی‏افتد و امروز شاهد آن هستیم که دولت در بخش‏های مختلف به پیشرفت‏های چشمگیری دست یافته است.
وی با بیان اینکه به زودی تصفیه خانه‏های آب شرب گرمسار و مهدیشهر به بهره‏برداری می‏رسد، گفت: برای اجرای طرح تصفیه خانه آب شرب گرمسار 10 میلیارد تومان، تصفیه خانه دامغان 10 میلیارد تومان و تصفیه خانه مهدیشهر چهار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
استاندار سمنان همچنین با اشاره به اینکه دو نیروگاه سمنان و شاهرود در دست اجرا بوده، اعتبار هزینه شده برای اجرای مرحله نخست این طرح را 700 میلیارد تومان اعلام کرد.
رهی همچنین با بیان اینکه سرانه مصرف در کشور در تمام زمینه‏ها بالاست و این تنها مربوط به وزارت نیرو نمی‏شود، ادامه داد: خدمات دولت‏های نهم و دهم در شماری از زمینه‏ها به اندازه تمام سال‏های پس از انقلاب تا ابتدای کار دولت نهم بوده و این نمونه خدمت متعالی است که در برهه کنونی مشاهده می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول