اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پیگیری‏های مداوم؛

پلیس مهدیشهر 72 ساعته دو سارق را به دام انداخت

خبرگزاری فارس: دو سارق که سه روز پیش خودرویی را در یکی از محورهای فرعی شهرستان مهدیشهر به سرقت برده بودند، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

پلیس مهدیشهر 72 ساعته دو سارق را به دام انداخت
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: سه روز پیش، دو نفر با معرفی خود به عنوان مسافر، خودرویی را در مهدیشهر کرایه کرده و قصد عزیمت به یکی از بخش‏های تابعه این شهرستان را داشتند.
حسن رستمیان افزود: در بین راه، این دو با ضرب و شتم راننده وی را مجروح و در مسیر رها کردند و خودرو را نیز به سرقت می‏برند.
وی اظهار داشت: پس از دریافت این گزارش، موضوع برای بررسی به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شد و پیگیری ویژه آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر ادامه داد: با ارجاع پرونده به پلیس آگاهی شهرستان، گشت‏های محسوس و نامحسوس فعالیت خود را آغاز کرده همچنین کنترل نظارت بر جاده توسط ماموران نیز صورت گرفت.
رستمیان گفت: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه خودروی موردنظر در یکی از محورهای مهدیشهر مشاهده شد و عملیات توقیف آن و دستگیری سارقان به اجرا درآمد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر افزود: در این عملیات، خودروی سارقان پس از برخورد با سه دستگاه وسیله نقلیه دیگر از محل متواری شد؛ اما سرعت عمل پلیس باعث توقف خودروی مورد نظر شد.
وی تاکید کرد: پس از دستگیری راننده خودرو و بازجویی از متهم، وی به انجام سرقت با هم‏دستی یکی از دوستانش اعتراف کرد که متهم ردیف دوم پرونده نیز توسط ماموران پلیس شناسایی و در مخفی‏گاهش دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با قدردانی از اطلاع به موقع این موضوع به پلیس خاطرنشان کرد: اطلاع‏رسانی سریع و دقیق اینگونه موارد از طریق 110 تاثیر فراوانی در کشف جرایم دارد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول