اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهدیشهر در تولید محتوای الکترونیک خوش درخشید

خبرگزاری فارس: مقام اول کشوری پنجمین جشنواره تولید محتوای الکترونیک به دانش‌آموز مهدیشهری رسید.

مهدیشهر در تولید محتوای الکترونیک خوش درخشید
به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، عصرامروز نساء ذوالفقاریان دانش‌آموز مهدیشهری موفق شد تا مقام اول کشور در پنجمین جشنواره تولید و محتوای الکترونیکی را کسب کند.
وی لوح سپاس و تندیس پنجمین جشنواره تولید و حمایت از پدیدآورندگان محتوای الکترونیکی را از معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش دریافت کرد.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در تقدیر از دانش‏آموز مهدیشهری تاکید کرد: توسعه فناوری و ارتباطات فرصت مناسبی است که همیشه و به ویژه در سال جهاد اقتصادی برای تعمیق، تقویت توسعه فرآیند یاددهی، یادگیری و بهره‌گیری از آن تاکید شود.
وی در لوح سپاس خود آورده است: بدین وسیله تلاش ارزشمند شما را در تهیه و تولید محتوای الکترونیکی و احراز مقام اول انفرادی در گروه ارائه مطلب دانش‌آموزان راهنمایی پنجمین جشنواره تولید و حمایت از پدید آورندگان محتوای الکترونیکی پنجمین جشنواره ارج می‌نهیم.
در بخش دیگری می‏خوانیم: امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی در جهت پیشرفت و اعتلای تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
این دانش‌آموز مهدیشهری در سال گذشته در مدرسه راهنمایی کوثر شهر مهدیشهر مشغول به تحصیل بود و در رشته زبان انگلیسی در این جشنواره شرکت کرد و ضمن طی کردن مراحل شهرستانی و استانی موفق به این مقام در کشور شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول