اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

‌مشکل بیکاری با حمایت از سرمایه‌گذاران برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل ‌تنها راه حل مشکل بیکاری و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید را ‌در سایه زیرساخت‌های لازم در حمایت از سرمایه‌گذاران و همراهی آنها با بخش دولتی اعلام کرد.

‌مشکل بیکاری با حمایت از سرمایه‌گذاران برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل سیدحسین صابری عصر امروز در نشست با معاون امور مجلس استان‌های سازمان شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک ایران اظهار داشت: در هر حوزه‌ای که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با تمام توان و ظرفیت وارد شدند و توانسته‌اند اقدامات زیرساختی و اساسی را انجام دهند در تمامی این حوزه‌ها فرصت‌های اشتغال جدید همراه با تقویت تولید و حرکت‌های رو به جلو را شاهد هستیم.
وی با یادآوری این‌که دولت به تنهایی قادر نیست با سرمایه‌گذاری‌های کلان فرصت اشتغال گسترده‌ای را فراهم بیاورد، تصریح کرد: یکی از راه‌های اساسی برطرف کردن این مشکل و معضل جلب و جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های متعدد است که می‌تواند در کنار کمک به عرصه تولید و رونق اقتصادی بستر خوب اشتغال را نیز فراهم آورد.
صابری به زمینه‌سازی‌های انجام شده به عنوان اسباب تشویق و ترغیب مادی و معنوی سرمایه‌گذاران و صنعتگران اشاره کرد و ادامه داد: در کنار این اقدامات باید تلاش مدیران برای برنامه‌ریزی‌های درست و اصولی مضاعف شود تا با یک خیز مناسب بتوانیم زیرساخت‌ها را در واحدهای تولیدی و صنعت برقرار کرده و فرصت کار و تولید را در جامعه به وجود آوریم.
این مسئول یکی از کارآمدترین حوزه‌های فعالیت و رونق اقتصادی و صنعتی را تلاش شرکت شهرک‌های صنعتی برای ایجاد این فضا توصیف کرد و گفت: با توجه به مهیا بودن امکانات در شهرک‌های صنعتی اولویت راه‌اندازی با واحدهای تولیدی در شهرک‌ها است تا سرمایه‌گذاران از امکانات اولیه و زیرساخت‌های مورد نیاز استفاده کنند.
وی به نقش و جایگاه صنعت و جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی موجود در استان اشاره کرد و افزود: ما با یک برنامه‌ریزی درست و به کارگیری نیروهای متعهد و متخصص قادر می‌باشیم بستر خوبی را برای این امر فراهم کنیم.
‌استاندار اردبیل یکی از زیرساخت‌های لازم را در حوزه توسعه همه‌جانبه نگاه عدالت‌محورانه به تمام بخش‌ها و زمینه‌ها بیان کرد و اظهار داشت: با رعایت عدالت و اصول حاکم بر جامعه در کنار توسعه واقعی شاهد دستیابی و انتقال اطلاعات و تجربیات می‌باشیم که این خود حرکت خوبی برای حرکت‌های اصلاحی است.
وی به حمایت‌های دولت خدمتگزار به بخش صنعت و حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره کرد و ادامه داد: در همین راستا باید بدنه کارشناسی و توانمند شهرک‌های صنعتی روز به روز تقویت شود تا این مجموعه بتواند هر روز بهتر از روزهای قبل در عرصه تولید و سرمایه‌گذاری گام بردارد.
صابری در پایان سخنان خود راه حل مشکل بیکاری و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید را تنها در سایه زیرساخت‌های لازم در حمایت از سرمایه‌گذاران و همراهی آنها با بخش دولتی اعلام کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول