اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مهاباد در مجلس خواستار شد:

حمایت بیشتر مسئولان از طرح‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان آذربایجان غربی برای ایجاد شغل پایدار باید از طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان حمایت بیشتری کنند.

حمایت بیشتر مسئولان از طرح‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی
جلال محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: وضعیت کنونی اشتغال در آذربایجان غربی گویای این است که از طرح‌های اشتغال‌زایی پشتیبانی نشده است.
وی با بیان اینکه در سطح استان در حوزه جذب سرمایه‌گذار به خوبی عمل نشده است، تصریح کرد: تمام طرح‌هایی که می‌توانند زمینه اشتغال فراهم کنند در آذربایجان غربی راکد مانده‌اند چرا که حمایت خوبی از آنها انجام نمی‌شود.
این مسئول با اشاره به رکود بخش صنعت آذربایجان غربی، اعلام کرد: در حال حاضر وضعیت صنعت این استان مطلوب ارزیابی نمی‌شود.
محمودزاده ادامه داد: در صورت حمایت از بخش صنعت و طرح‌های سرمایه‌گذاری شاهد رونق اقتصاد استان می‌شویم و علاوه بر این نبود شغل مناسب برای جوانان که یکی از معضلات اصلی استان است نیز خود به خود رفع می‌شود.
وی با اشاره به ظرفیت‌های آذربایجان غربی در حوزه‌های مختلف، اعلام کرد: آذربایجان غربی در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، دامی و ... دارای ظرفیت‌های متعددی است که با بهره‌گیری از آنها شاهد رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم شد اما، تمام اینها مستلزم همراهی هر چه بیشتر مسئولان استان است.
نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا از سرمایه و نیروی سرمایه‌گذاران خارج استانی نیز بهره ببریم و برای این منظور لازم است تا  برای ساماندهی این وضعیت و شناسایی سرمایه‌گذاران و ظرفیت‌های استان مرکز خدمات سرمایه‌گذاری در استان تلاش خود را بیشتر کند.
محمودزاده بهره‌گیری از توان سرمایه‌گذاران خارجی را مورد تاکید قرار داد و گفت: در استان سقفی برای جذب سرمایه‌گذار نداریم و بر این اساس باید اقدامات لازم در راستای جذب حداکثری سرمایه‌گذار در استان انجام گیرد.
وی بیکاری جوانان به‌ویژه در حوزه انتخابی خود را مورد اشاره قرار داد و افزود: به‌کارگیری جوانان در بنگاه‌های زودبازده اقتصادی نیازمند این است که طرح‌های زودبازده با جدیت بیشتری مورد پیگیری قرار گیرند.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول