اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رسایی:

تفکر ولایت فقیه اجازه تاخت و تاز به انگلیس در ایران را نمی‌دهد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: تفکر ولایت فقیه و خون شهدا اجازه نمی‌دهد که دشمنان از جمله آمریکا و انگلیس بخواهند در کشورمان تاخت و تاز کنند و انقلاب مصر نتیجه رهبری آیت‌الله خامنه‌ای است.

تفکر ولایت فقیه اجازه تاخت و تاز به انگلیس در ایران را نمی‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر حجت‌الاسلام حمید رسایی شامگاه پنجشنبه در مراسم چهاردهمین سالگرد حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ احمد جنیدی ابوالشهدا و امام جمعه فقید رودسر در مسجد شهدای طالب‌زاده این شهرستان با اشاره به عاشورای تهران، اظهار داشت: عاشورا چند روز دیگر و سالروز عاشورای تهران نزدیک است.
وی افزود: در این فتنه دخالت بهائیت و منافقان و سران فتنه آشکار بود و چه کسانی بوده‌اند که می‌گفتند کسانی که این فتنه را برپا کرده‌اند اینها مردان خداجو هستند.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه یادواره ابوالشهدا باید هر روز برگزار شود نه سالی یک بار، افزود: ذهن ما باید هر لحظه یادآور شهدا باشد و اگر در ذهن ما این امر برقرار نباشد ما نیز مانند سران فتنه می‌شویم.
وی با اشاره به اینکه زمانی که خودمان را از ولی بزرگ‌تر ببینیم غرور بر ما چیره می‌شود، اذعان داشت: چیزی که در مرحوم جنیدی به کرات یافت می‌شد، پیروی از ولایت فقیه بود.
رسایی تصریح کرد: اگر مرحوم جنیدی در سال 88 در قید حیات بود چه نقشی در جریان فتنه ایفا می‌کرد و امروز چه نقشی به عنوان عمار زمان داشت.
وی ادامه داد: ائمه و امامان کلام ناطق خدا هستند و هم‌اکنون که امام در بین ما حضور ندارد همان کلام صامت و ولایت فقیه کلام ناطق است.
نماینده مردم تهران با بیان اینکه دشمنان خط ولایت را نشانه گرفته‌اند، ابراز داشت: به برکت ولایت فقیه بیداری اسلامی در جهان پدیدار شده است.
وی یادآور شد: در این کشور عده‌ای هستند که صد بار خط امام (ره) می‌گویند ولی حاضر نیستند یک بار ولایت بگویند.
رسایی با تصریح بر اینکه تفکر ولایت فقیه و خون شهدا اجازه نمی‌دهد که دشمنان از جمله آمریکا و انگلیس بخواهند به کشورمان تاخت و تاز کنند، ابراز داشت: انقلاب مصر نتیجه رهبری امام خامنه‌ای است.
وی اظهار داشت: با گذشت 10 سال از رحلت امام راحل و 22 سال از رهبری امام خامنه‌ای، می‌خواستند با ترفندهای مختلف با دشمنان قسم‌خورده آمریکا و انگلیس به جمهوری اسلامی ضربه بزنند اما ناکام ماندند و نقشه آنها با فتنه‌های مختلف به یاس تبدیل شد.
نماینده مردم تهران در مجلس به دخالت‌ وهابیت، انگلیس و آمریکا در فتنه 88 اشاره کرد و بیان داشت: مردم خودشان آنها را تنبیه کردند و نیازی به حربه‌های مختلف نیست و آنها می‌خواستند با جریان انداختن دو کاندیدا فتنه‌هایی در کشور به راه بیندازند ولی ناکام ماندند.
وی درباره تحریم‌های علیه ایران خاطرنشان کرد: تحریم به ملت ما ضربه نمی‌زند ما باید مراقب فتنه‌های داخلی باشیم.
رسایی با اشاره به اینکه مردم دنیا امتحان 32 سال ما را دیده‌اند، اذعان داشت: انقلاب‌های یمن، بحرین، عربستان و انقلاب‌های دیگر کشورها از رهبری آیت‌الله خامنه‌ای و خون شهدا سرچشمه می‌گیرد.
اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش نیز در این مراسم اظهار داشت: مراسم شهید جنیدی دارای دو پیام است ابتدا اینکه مردم رودسر همواره در صحنه هستند و خط ولایت‌مداری را حفظ می‌کنند و پیام دوم نیز قدردانی و قدرشناسی از کسانی است که نظیر مرحوم جنیدی در دورانی که شناخت راه اصلی که همان راه ولایت سخت‌ترین دوران تاریخ انقلاب اسلامی بود، پرچمدار این مسیر بودند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول