اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید سمنان:

عالی‏ترین میثاق شهدا پیروی از ولایت است

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: عالی‏ترین میثاق شهدای انقلاب اسلامی، پیروی از ولایت است.

عالی‏ترین میثاق شهدا پیروی از ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان حجت‏الاسلام حسن فریدون عصر امروز به مناسبت هفته بسیج با سخنرانی در مراسم میثاق با شهیدان بسیجیان حوزه حضرت فاطمه (س) و خدیجه (س) سپاه سمنان که در گلزار شهدای سمنان برگزار شد، اظهار داشت: عالی‏ترین میثاق شهدا و توصیه برتر همه این عزیزان، میثاق با ولایت است.
وی افزود: شهدا تا تقدیم جان و شهادت حاضر نبودند دست از راه و هدف خود بردارند و عزت اسلام و استقلال کشور را با هیچ چیز معامله نمی‌کردند.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با بیان اینکه مهم‌ترین عامل قدرت و تحرک رزمندگان و مدافعان اسلام در سال‌های جنگ و جهاد، ایمان به خدا بوده است، بیان داشت: تکیه‏گاه اصلی رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس، قدرت لایزال الهی بود.
فریدون تصریح کرد: لازمه سرافرازی، استقلال و تسلیم نشدن در برابر دشمن، مقاومت و پایداری آگاهانه است؛‌ چرا که آگاهی و بصیرت، توان دفاعی مدافعان انقلاب و نظام را افزایش می‌دهد.
معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان یادآور شد: میثاق با شهدا باید در کنار قبور مطهر شهدا برگزار شود؛ چرا که بقیه مکان‌ها جایگاه بیعت ندارند.
در پایان مراسم میثاق با شهیدان در سمنان، قرائت‏نامه میثاق توسط بسیجیان اجرا شد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول