اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه:

گفتمان امام خمینی(ره) بر گفتمان‌های دست‌ساز بشر غلبه کرد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی سپاه گفت: گفتمان امام خمینی(ره) برق‌آسا بر گفتمان‌های دست‌ساز بشر از شرق تا غرب غلبه کرد.

گفتمان امام خمینی(ره) بر گفتمان‌های دست‌ساز بشر غلبه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سردار رمضان شریف در آیین برگزاری یادواره سرداران و 260 شهید شهر برازجان اظهار داشت: راه شهدا باید تداوم یابد و گسترش فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه امری ضروری است.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز مزار شهدای دفاع مقدس زیارتگاه‌های ملت ما شده که این به برکت تاسی شهدا و این ملت با سالار شهیدان است.
وی افزود: تا زمانی که این پیوند ملت ما با محبت اهل‌بیت (ع) تداوم داشته باشد در مقابل همه دشمنان پیروز هستیم.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اذعان داشت: برای همه روشن است که ما ملت شعار نیستیم و همچنان که در دفاع مقدس در مقابل هیمنه شرق و غرب ایستادیم امروز نیز با تاسی و پیروی از ولایت در مقابل دشمنان پیروزیم.
شریف تصریح کرد: مطرح کردن گفتمان انقلاب اسلامی در جهان دو قطبی حرف جدیدی بود که توسط امام خمینی(ره) در صحنه سیاسی دنیا مطرح شد.
وی یادآور شد: از آنجایی که این گفتمان باعث احیای اسلام و ارزش‌های الهی و سازگار با فطرت انسان‌ها بود توانست برق‌آسا بر گفتمان‌های دست‌ساز بشر از شرق تا غرب غلبه کند. 
این مسئول اضافه کرد: زمانی که سرتاسر خاورمیانه و بخشی از اروپا در سیطره آمریکا بود و آنها با فرهنگ لیبرال‌دمکراسی غربی خود را حاکم دنیا می‌دانستند، گفتمان امام راحل از آنجایی که با مهندسی ذهن و فکر و روح انسان‌ها سازگاری دارد، به سرعت مورد توجه قرار گرفت.
شریف افزود: آمریکایی‌ها طرح‌های متعدد و چندلایه‌ای را برای مقابله با گفتمان امام خمینی(ره) طراحی کردند و بسیار ماهرانه از همه ظرفیت‌های مادی و معنوی و تبلیغاتی و دیپلماسی خود بهره گرفتند که البته هیچ گاه به موفقیت نرسیدند.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: این ملت با تاسی از آرمان‌های امام (ره) و آموزه‌های اسلامی پای گفتمان اصولی خود ایستاد و سرمایه‌های عظیمی چون 200 هزار شهید را تقدیم آرمان‌های اسلامی کرد.
شریف گفت: امروز شاهد گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی و گفتمان امام راحل در سراسر کشورهای اسلامی هستیم و این امر نشان دهنده اصالت این گفتمان است.
در این آیین یاد و نام سرداران و 260 شهید برازجان گرامی داشته شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول