اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان:

مبنای حرکت امام خمینی (ره) مسائل فرهنگی بوده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مبنای حرکت‌های انقلابی حضرت امام خمینی (ره) مسائل فرهنگی بوده و این مهم را هیچ کس فراموش نخواهد کرد.

مبنای حرکت امام خمینی (ره) مسائل فرهنگی بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام صفر قربانپور پیش از ظهر امروز در نخستین نشست علمای تشیع و تسنن سیستان با موضوع بیداری اسلامی که در هتل نیمروز زابل برگزار شد اظهار کرد: ما در دنیا امروزی با یک جریان چند جانبه هم از نظر اجتماعی و هم از لحاظ فکری مواجه هستیم.
وی افزود: کشورهای مخالف، دشمنی با نظام اسلامی ایران را در جریان انرژی هسته‌ای به میدان آورده در حالی که هرگز با آن به جایی نرسیده و نخواهند رسید و باز در پی این شکست جریان پولشویی ایران و جریان فساد اداری و هزاران جریان دیگر که در آینده رخ خواهد داد به میدان آورده و با ما به مقابله می‌پردازند و این خواب‌های آشفته دشمنان برای اسلام تمام نشدنی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اکنون یک فضای باز سیاسی در دنیا بوجود آمده و مردم هوشیار شده‌اند و جامعه اسلامی ایران به یک الگو برای جهانیان تبدیل شده است.
قربانپور ادامه داد: وقتی به عمق معنای اسلام پی می‌بریم در می‌یابیم که در اسلام ورزش و میدان جنگ یک معیار است و همه می‌دانند که مبنای امام (ره) نیز مسائل فرهنگی بود و هیچکس این مهم را فراموش نکرده و نخواهد کرد.
وی عنوان کرد: با وجود شرایط فعلی ما مأموریم که در کنار هم، یکدل و همصدا بوده و تلاش کنیم این دیدارها را گسترده‌تر کرده، وحدت داشته باشیم و به اساس دین توجه زیادی شود و یک نظام ساختاری از بالا به پایین را نشان دهیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در این موقعیت حساس از زمان، اساس تبیین نظام الهی با جامعه و آحاد مردم، دفاع از آرمان‌های امام (ره)، ولایت فقیه، حفاظت از ارزش‌های دینی و اسلامی است که باید در عمق روح و جان ما نفوذ داشته باشد.
امام جمعه زابل نیز در ادامه این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ما یک اتفاق نادری بود که در جهان به وقوع پیوست و خیلی از دشمنان شاید حاضر نباشند این امر را بپذیرند و شرایط زمانی این اتفاق بزرگ را به ثبت رسانده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم طباطبایی افزود: هرچه دشمنان تلاش کردند که کشور و انقلاب اسلامی ایران را شکست دهند، موفق نشدند و این شکست‌ها ‌علیه خودشان بکار رفته است و ما به عنوان یک الگو در جهان معرفی شده‌ایم.
وی یادآور شد: ما علما رسالت ویژه‌ای در قبال حجت الهی داریم، رسالت علما رسالت بزرگی است چراکه ما بر مبنای این انقلاب اعتقاد داریم و باید سیری داشته باشیم که چرا این اتفاق افتاد.
امام جمعه زابل تصریح کرد: آنچه که باعث این اتفاق شد نخستین عامل آن اخلاص امام (ره) بود زیرا امام (ره) فقط برای خدا کار کرد، دومین عامل روشنفکری امام (ره) بود، و سومین عامل عقیده محکم وی به هدفش بود.
طباطبایی بیان کرد: ما در برابر این رسالت وظیفه بزرگی داریم، در پیشگاه خدا هیچ عذری نداشته و حجت برای ما تمام است.
وی عنوان داشت: ما باید همانند امام راحل اخلاص داشته باشیم، باور وحدت داشته و ضروریست تا وحدت فرهنگ سازی شود و یادمان نرود که قبل از هر چیز بصیرت داشته باشیم زیرا ما مشعل داران هدایت هستیم.
امام جمعه زابل افزود: دشمن خوب فهمیده که از چه راهی وارد شود و دربین ما تفرقه افکنی کند لذا ما باید سعی کنیم که برای خدا کار کنیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول