اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

بسیج مظهر واقعی گفتمان امام خمینی و امام خامنه‌ای است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: بسیج مظهر واقعی گفتمان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف است.

بسیج مظهر واقعی گفتمان امام خمینی و امام خامنه‌ای است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان محمد رضایی بعد از ظهر امروز در نشست بصیرت سیاسی جوانان در دشتستان اظهار داشت: امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها در جهان هستیم و دشمنان به خوبی به این امر اذعان دارند.
وی افزود: بخش عظیمی از موفقیت‌های نظام مرهون بسیج است و بدون تردید بسیج مظهر واقعی گفتمان امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای در عرصه‌های مختلف است.
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: این گفتمان چنان متقن است که در عرصه جهانی قطب‌بندی‌های دروغین و پوشالی غرب را بهم ریخته و سست بودن هژمونی غرب و دنیای استکبار را به تصویر کشیده است.
رضائی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی به منزله روح استکبار‌ستیزی، شهادت‌طلبی، عزت‌خواهی، اسلام‌خواهی، هویت دینی و ملی و توسعه و پیشرفت همه‌جانبه در تمام عرصه‌های علم و فن‌آوری است.
وی موتور محرکه بسیج را ولایت‌مداری آنان دانست و افزود: تبعیت از فرامین ولایت مطلقه فقیه عامل خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار در مقابل این نظام مقدس است.
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) با اشاره به لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی آحاد مردم در برابر توطئه‌های دشمن اضافه کرد: امروز ما وظیفه داریم با ترویج تفکر اصولگرایی و شاخص‌های این تفکر از دیدگاه امام خامنه‌ای در بین ملت آنهائی را که به مقابله با اصول نظام و اسلامیت نظام برخاسته‌اند، رسوا کنیم.
رضائی حمله به شورای نگهبان را که ضامن اسلامیت نظام است توسط برخی مدعیان عرصه حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را ملاکی خوب در راستای شناخت چهره واقعی برخی مدعیان دروغین خط انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: سوابق منفی برخی‌ها هیچ وقت از اذهان ملت پاک نخواهد شد و به عنوان لکه سیاهی در سوابق آنان باقی خواهد ماند.
این مسئول خطاب به بسیجیان گفت: تا روحیه اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه در بین شما حاکم است مطمئن باشید که گزندی از ناحیه دشمنان به این مملکت اسلامی نخواهد رسید.
رضایی بیان کرد: باید دست به دست هم بدهیم و با استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های موجود برای سربلندی و افتخار ایران اسلامی تلاش کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول