اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعتراف رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی به پخت بی‌کیفیت نان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی از پخت بی‌کیفیت نان ابراز تأسف کرد و گفت: هدف دولت از آزادسازی آرد و نان افزایش کیفیت نان بود که متاسفانه در برخی موارد این مسئله دیده نمی‌شود.

اعتراف رئیس سازمان بازرگانی آذربایجان‌شرقی به پخت بی‌کیفیت نان
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی بازرگانی آذربایجان‌شرقی، صادق نجفی در کمیسیون نظارت آذربایجان شرقی اظهار کرد: هدف دولت از آزادسازی آرد و نان در کشور ایجاد فضای رقابتی و افزایش کیفیت نان بوده است که متأسفانه در برخی موارد شاهد پخت بی‌کیفیت نان هستیم.
رئیس کمیسیون نظارت آذربایجان شرقی با ابراز تأسف از عملکرد نامناسب برخی از نانوایی‌ها در استان گفت: بحث نظارت و بازرسی بر واحدهای نانوایی آذربایجان‌شرقی به عهده فرمانداری است ولی با هماهنگی که میان دستگاه‌های ذیربط در خصوص امر نظارت و بازرسی وجود دارد با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
نجفی گفت: نان مهم‌ترین کالا در سبد مصرف روزانه خانواده‌ها است و کسانی که خود را وارد عرصه تولید و عرضه این کالای مهم کرده‌اند چه در اتحادیه مربوط و چه در واحدهای صنفی نانوایی باید خود را مسئول تأمین با حداکثر کیفیت نان مردم بدانند.
نجفی در نشست کمیسیون نظارت آذربایجان شرقی از عموم شهروندان خواست،  تا با اصلاح فرهنگ خرید و خودداری از تأمین نیازهای خود بالاخص نان از واحدهایی که اقدام به پخت نامناسب این کالای مهم اساسی می‌کنند بر ایجاد فضای رقابتی برای عرضه مناسب و با کیفیت نان مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول