اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

آزمون جامع دفاتر خدمات مسافرتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون جامع دفاتر خدمات مسافرتی در این استان خبر داد.

آزمون جامع دفاتر خدمات مسافرتی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
سید حمید صلاح‌پور ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تقویت بعد کارشناسی و توجه به تخصص در کارها همواره در دستور کار اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
مسئول آموزش اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری آزمون جامع مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شهرستان گچساران گفت: 25 نفر از دانش‌آموختگان رشته‌های مرتب با حوزه‌ گردشگری در دوره مدیریت فنی شرکت کرده‌اند.
وی بیان داشت: افراد شرکت کننده در این دوره به مدت 296 ساعت به صورت تئوری و عملی با دانش روز مدیریتی در دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی آشنا شدند.
صلاح‌پور افزود: مباحثی چون شناخت صنعت گردشگری، قوانین و مقررات در صنعت جهانگردی و الگوهای رفتاری توسط اساتید صاحب تجربه و با دانش تدریس شده و شرکت کنندگان در آزمون پایانی این دوره شرکت کردند.
وی تصریح کرد: در مقوله مهم گردشگری همه اجزا به هم مرتبط هستند و بدون شک عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و میزان دانش آن‌ها در جذب گردشگر بسیار موثر است.
وی آموزش در گردشگری را بهترین راه برای توجیه سرمایه‌گذاری در این بخش دانست و گفت: سرمایه‌گذار، افراد مرتبط با گردشگری و خود گردشگر با فراگرفتن آموزش‌های لازم می‌توانند کمک موثری در به راه افتادن این صنعت مهم و درآمدزا داشته باشند که اکنون در کشورهای پیشرفته در حوزه گردشگری به این مهم توجه فراوان می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول