اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نام بصیرآنلاین؛

دومین پایگاه خبری مازندران پروانه فعالیت گرفت

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه خبری بصیرآنلاین گفت: بصیرآنلاین به عنوان دومین پایگاه خبری تحلیلی در استان مازندران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه فعالیت دریافت کرد.

دومین پایگاه خبری مازندران پروانه فعالیت گرفت
محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: پایگاه خبری بصیرآنلاین نهم دی ماه سال گذشته که روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده بود و با تاکید بر ضرورت حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و گفتمان اصولگرایی راه‌اندازی شد.
وی ادامه داد: ضرورت داشتن بصیرت نخستین قدم در مقابله با شناخت تهاجم فرهنگی نسبت به اقدامات شوم دشمنان انقلاب اسلامی است.
این فعال رسانه‌ای ادامه داد: بصیر آنلاین با هدف تببین گفتمان اصولگرایی، حفظ ارزش‌های دینی و بصیرت افزایی جامعه در چارچوب منویات مقام معظم رهبری پا به عرصه فعالیت‌های رسانه‌ای در دنیای مجازی گذاشته است.
وی با بیان اینکه مقابله با دشمنان نظام جز با داشتن بصیرت و پیروی از ولایت فقیه میسر نیست، خاطرنشان کرد: دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم درصدد آسیب رساندن به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مبانی دینی واعتقادی ما است.
 
* کاهش روابط دیپلماتیک با استعمار انگلیس ناشی از داشتن بصیرت است
احمدی با اشاره به تحرکات اخیر استکبار جهانی به سردمداری امریکای جنایتکار گفت: شرایط حساس منطقه ایجاب می‌کند امروز بیش از هر زمان دیگری در سایه ولایت فقیه و با وحدت و همگرایی بر اساس مبانی انقلاب اسلامی با دشمنان قسم خورده نظام مقابله کنیم.
وی اقدام مجلس شورای اسلامی در رابطه با کاهش روابط دیپلماتیک با استعمار انگلیس را ارزشمند دانست و گفت: حضور به موقع دانشجویان مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در حمایت از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، ناشی از داشتن بصیرت و عمل به وظیفه در عرصه سیاسی کشور است.
احمدی گفت: ماه محرم فرصت مناسبی برای افزایش سطح آگاهی‌ها و تبیین جلوه‌های هدایت‌گری، بصیرت‌افزایی و ولایت‌پذیری قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

* افزایش فعالیت پایگاه‌های خبری تحلیلی در شمال کشور 
وی در بخش دیگری از سخنانش به افزایش فعالیت پایگاه‌های خبری تحلیلی در شمال کشور به ویژه استان مازندران اشاره کرد و گفت روند روبه رشد فعالیت مراکز اطلاع‌رسانی در مازندران مشهود است.
احمدی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها می‌‌توانند در پیگیری مطالبات مازندران موثر باشند بر حفظ امانتداری در تهیه و تدوین خبر تاکید کرد. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول