اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

تحمل بسیج برای آمریکا بسیار سخت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: تحمل بسیج برای آمریکا بسیار سخت است و این نشان از کارآمدی این نهاد دارد.

تحمل بسیج برای آمریکا بسیار سخت است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیارجمند، حجت‌الاسلام محمدرضا احمدی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان بیارجمند اظهار داشت: بسیج رکن رکین انقلاب و مجاهد فی سبیل‏الله است.
امام جمعه بیارجمند اضافه کرد: بسیج در مقابل دشمن از خود ضعف نشان نداده و سر تعظیم فرود نمی‏آورد و به همین خاطر تحمل بسیج برای آمریکا بسیار سخت است.
احمدی افزود: امروز نمی‌توان جلوی بیداری ملت‌ها را گرفت و عامل این بیداری امام (ره)، رهبری و همه مردم بسیجی و انقلابی ایران هستند.
امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه بسیج به ما خودباوری و جرات را آموخت، اظهار داشت: یکی از نشانه‌های بسیجیان همین همت بسیجیان است که در هر شرایطی دعوت ولایت را لبیک می‏گویند.
وی افزود: بسیج نیروی ماندگار و تمام ناشدنی است که به مانند دریا موج می‌زند و بسیجی در هر شرایطی آماده اجرای دستورات فرماندهی کل قوا است.
امام جمعه بیارجمند خاطرنشان کرد: باید همه امکانات در جذب جوانان و نوجوانان در بسیج صورت گیرد و قطعا کسی که به انقلاب اسلامی وفادار است می‏تواند وارد بسیج شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول