اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

بسیج یک اسطوره در انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: بسیج یک اسطوره در انقلاب اسلامی بوده و در طول تاریخ انقلاب نیز نشان داد در مقابل هر تیری که به خیمه انقلاب نشانه رفته مدافع اسلام و ولایت است.

بسیج یک اسطوره در انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا بیگی صبح امروز در گردهمایی نیروهای بسیج، نیروی انتظامی و سپاه استان، بر تجلیل از جایگاه بسیج در جامعه تاکید کرد.
وی با گرامیداشت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از این حرکت بزرگ است و امیدواریم در ادامه مسیر خود نیز بر این مسیر نورانی اقتدا کند و ثابت قدم بماند.
وی یادآور شد: میلیون‌ها ایرانی با اقتدا به شهدای کربلا در مسیر دفاع از اسلام و ولایت درخشیدند و این موضوع مایه مباهات است.
بیگی با بیان اینکه علی (ع) بزرگ بسیجی جهان اسلام است، گفت: بسیجیان با حرکت ارزشی خود در سه دهه گذشته بر اقتدا بر امام راحل و رهبری تاکید کردند و نشان دادند که جز این مسیر را انتخاب نکرده‌اند.
استاندار آذربایجان‌شرقی افزود: بسیج کارنامه درخشان خود را در تمام مراحل و مقاطع نشان داده و رهبری نیز بر جایگاه و عملکرد رفیع بسیج تاکید کردند.
وی گفت: بسیج یک اسطوره در انقلاب اسلامی است و در طول تاریخ انقلاب اسلامی نیز نشان داده که هر تیری به خیمه انقلاب نشانه رفته مدافع اسلام و ولایت بوده است.
بیگی، عملکرد بسیج در حوادث پس از انتخابات را ستود و تصریح کرد: امروز بسیج در مرکز حمله بیگانگان و بدخواهان قرار دارد و بسیج را مانعی برای خود می‌دانند.
استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: بسیج منحصر به داخل مرزها نبوده و هر انسانی که در جای جای جهان با این تفکر مزین شده باشد بسیجی است.
وی در ادامه به سالگرد شهید شهریاری اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن وحشت خود را از حرکت علمی کشور با این ترور نشان داد و در روزهای اخیر نیز شهدای بزرگی در عرصه خودکفایی تقدیم نظام شد.
بیگی گفت: دیدار رهبری با خانواده شهید مقدم و تعابیر زیبایی ایشان در مورد این شهید نشان از جایگاه این بزرگان دارد.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به شرایط خاص کشور تاکید کرد: در شرایطی قرار داریم که انواع تهدیدها علیه نظام در جریان است و تهدیدهای جدید نشان از ناکام بودن تحریم‌ها و تهدیدهای قبلی است.
وی گفت: اتهام ترور سفیر عربستان، تحریم‌های جدیدتر و انواع دیگر تهدیدها نشان از ضعف آنان دارد و ملت ایران تمام این تهدیدها را خنثی کرده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول