اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده:

روند ساخت دانشگاه پیام‌نور لنده مطلوب است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور لنده از مطلوب بودن روند اجرای ساختمان دانشگاه پیام‌نور این بخش خبر داد.

روند ساخت دانشگاه پیام‌نور لنده مطلوب است
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علی‌بخش عسکری ظهر امروز در بازدید از روند اجرایی پروژه 9 کلاسه دانشگاه پیام نور لنده که به همراه بخشدار این بخش انجام شد، ابراز داشت: عدالت آموزشی در کشور با فعالیت‌های گسترده آموزشی و توسعه مراکز دانشگاهی توسط پیام‌نور محقق شد.
وی در این بازدید با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور لنده در سطح این استان از رتبه خوبی برخوردار است، اظهار داشت: این دانشگاه در مهرماه سال 88 با دو رشته تحصیلی و 75 دانشجو  آغاز به کار کرده ولی هم اکنون در سه رشته تحصیلی بیش از370 دانشجو دارد.
وی در ادامه به فضاهای آموزشی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: فضای آموزشی و اداری کنونی دانشگاه مذکور مطلوب نیست.
رئیس دانشگاه پیام نور لنده گفت: با همکاری و مساعدت هیئت مؤسس و خانواده شهید ضرغامی زمینی به مساحت هفت هکتار در اختیار این دانشگاه قرار گرفته است.
عسکری با بیان اینکه عملیات اجرایی ساخت پروژه ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه در حال احداث از روند مطلوبی برخوردار است، گفت: فضای آموزشی اداری این دانشگاه در مساحتی به میزان هزار و 300متر (دو طبقه 650متری) در حال ساخت است.
وی افزود: این پروژه هم اکنون با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون ریال به مدت شش ماه در حال ساخت بوده که از این مدت چهار ماه گذشته و تا ظرف دو ماه آینده عملیات اسکلت‌بندی فلزی آن به پایان می‌رسد.
رئیس دانشگاه پیام نور لنده یادآور شد: این فضای آموزشی دارای 9 کلاس بوده که پاسخگوی نیازهای ما خواهد بود.
عسکری خاطرنشان کرد: با توجه به عنایت خاص مسئولان نسبت به دانشگاه پیام نور لنده، بهتر است برای اینکه پروژه روند اجرایی سریع‌تری را طی کند و این فضا تکمیل شود اعتبار مورد نیاز آن تأمین و در اختیار این دانشگاه قرار گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول