اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی شهرداری یاسوج با گلایه از برخی شعارها؛

شکست گهر زاگرس با حمایت هواداران میسر می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی شهرداری یاسوج با گلایه از برخی شعارهای جهت‌دار در استادیوم تختی یاسوج گفت: شکست گهر زاگرس با حمایت 90 دقیقه‌ای هواداران میسر می‌شود.

شکست گهر زاگرس با حمایت هواداران میسر می‌شود
عباس چمنیان امروز در حاشیه جلسه هماهنگی با مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار داشت: شور و اشتیاقی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به فوتبال دارند در همه جای کشور کم‌نظیر است و همه اعضای این تیم شرایط موجود را درک می‌کنند.
سرمربی تیم شهرداری یاسوج افزود: هیچ چیز قابل عوض شدن با شادی مردم نیست و این موجب شده که بازیکنان این تیم با جان و دل کار کنند.
چمنیان گفت: تیم شهرداری یاسوج تنها تیمی است که از دسته‌های پایین‌تر به‌جز لیگ برتر در مرحله یک چهارم نهایی قرار گرفته که بیش از گذشته به حمایت و همراهی‌های تماشاگران نیاز دارد.
وی ادامه داد: حمایت و تشویق‌های تماشاگران یک امتیاز مهم برای تیم شهرداری به‌ویژه در یاسوج بوده ولی متاسفانه اکنون مشاهده می‌شود معدود تماشاگرانی از دقایق اولیه بازی با شعارها و اعتراضات خود تمرکز و روحیه بازیکنان و کادر فنی را پایین می‌آورند.
این مربی شاغل در لیگ دسته اول کشور که تیمش در جام حذفی مدعیان بزرگی چون تراکتورسازی تبریز را شکست داده، تاکید کرد: تیم شهرداری باید در بازی‌های خانگی خود با حمایت هواداران روحیه بگیرد نه این‌که زیر فشار و استرس باشند.
چمنیان ابراز داشت: ما در بسیاری از بازی‌ها در دقایق 90 تا 100 گل خوردیم و پیروزی خود را با مساوی عوض کردیم چرا نباید ما هم بتوانیم این‌کار را بکنیم.
سرمربی شهرداری یاسوج با بیان اینکه امروز دیگر نمی‌توان گفت فوتبال 90 دقیقه است از هواداران این تیم خواست صبور باشند و تا آخرین ثانیه‌های بازی از بازیکنان حمایت کنند.
وی تصریح کرد: هنوز در اول راه هستیم و نباید برخی‌ها به دلایل مختلف ناامیدی را به فوتبال استان تزریق کنند، بازی‌های لیگ دسته اول بسیار به هم نزدیک بوده و ما با یک پیروزی می‌توانیم از میانه‌های جدول به صدر جدول صعود کنیم.
چمنیان بیان داشت: نوار پیروزی‌های شهرداری یاسوج بعد از بازی با تراکتورسازی قطع شده بود ولی با حمایت هواداران و تلاش بازیکنان دوباره تیم به اوج خود رسیده و همه ‌چیز برای برد ما مقابل تیم گهر زاگرس در روز جمعه مهیا است.
وی سطح انتظار از تیم شهرداری یاسوج را بالا دانست و خاطرنشان کرد: از زمانی که قباد نگین‌تاجی به عنوان مدیرعامل انتخاب شده، شرایط خوبی در تیم به‌ وجود آمد زیرا وی فرد ورزشی است که با مدیریت خوب همدلی را به تیم بازگردانده است.
سرمربی شهرداری یاسوج خود را عاشق مردم و فوتبال خواند و با اعلام رضایت از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حقیقت مردم این استان بهترین برخورد را با بازیکنان و من داشته و تاکنون هیچ توهینی را در ورزشگاه تختی یاسوج نشنیدم و اگر هم اعتراضی به برخی نتایج این تیم بوده امیدوارم که با کسب نتایج بهتر بتوانیم دل تماشاگران و مردم خونگرم کهگیلویه و بویراحمد را شاد کنیم.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول