اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چمنیان در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد:

ضرورت ساماندهی کانون هواداران تیم فوتبال شهرداری یاسوج

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که برخی حاشیه‌سازان به دنبال موفقیت فوتبال شهرداری یاسوج و در کل فوتبال کهگیلویه و بویراحمد نیستند، گفت: ساماندهی کانون هواداران تیم فوتبال شهرداری یاسوج ضرورت دارد.

ضرورت ساماندهی کانون هواداران تیم فوتبال شهرداری یاسوج
عباس چمنیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: وقتی تیم فوتبال شهرداری یاسوج در بیرون خانه بدون واهمه از نام حریفان نتایج خوب می‌گیرد و بازی‌های بی‌عیب و نقصی انجام می‌دهد، جای تامل دارد.
وی گفت: در بازی‌های بیرون از خانه بازیکنان ما بدون واهمه از نام هر تیم و حریفی تنها به بازی خود فکر می‌کنند که این موضوع هم نگران کننده و هم مسرت‌بخش است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از ارباب جراید و اصحاب رسانه خواست که در این ‌ارتباط‌ تحقیق کرده و در ادامه گفت: وقتی حتی با بازی خوب در خانه مورد کم‌لطفی و بی‌مهری قرار می‌گیریم باید بیشتر روی این قضیه فکر کنیم.

*با احساسات پاک نوجوانان و جوانان هوادار بازی نکنیم
چمنیان قاطبه جوانان و مردم فوتبال‌دوست این استان و شهر یاسوج را هوادار و تماشاگر فهیم فوتبال لقب داد و گفت: این تماشاگر فهیم باید روی این موضوع حساسیت نشان دهد و نگذارد عده‌ای سودجوی منفعت‌طلب با فوتبال این دیار بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج از بازی با تیم شیرین‌فراز سخن به میان آورد و گفت: شما نگاه کنید و منصفانه قضاوت کنید تا ببینید چرا تیمی که در خانه از حریف جلو افتاده و رو به جلو در حال تهاجمی بازی کردن است به یکباره با شعار مخالف تماشاگر جوان رو به رو می‌شود.
چمنیان با ابراز این سخن که برخی از احساسات پاک جوانان دوستدار این تیم سوءاستفاده می‌کنند، بیان کرد: شما اصحاب رسانه باید این بی‌انصافی‌ها را برای مردم  رمزگشایی کنید چرا که رسالت رسانه برخورد با انحراف است.

*غریبه‌ها برای تیم فوتبال شهرداری دایه دلسوزتر از مادر نشوند
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که من مشهدی و یا آن دیگری برای فوتبال این استان دایه دلسوزتر از مادر نیستیم، عنوان کرد: اجازه ندهید هر آدم غریبه‌ای با فوتبال شما برای رسیدن به منافع خود این‌گونه بازی کند.
چمنیان با قدردانی از مواضع شهردار یاسوج در این ‌ارتباط‌ گفت: شهردار و مدیرعامل این تیم همه موضوعات را می‌داند و به دنبال کار ریشه‌ای در این تیم است.
وی با قدردانی از حمایت‌های شورای شهر ابراز داشت: وقتی عضو سرشناس شورای شهر شهرداری خستگی سفر را به تن می‌خرد و با این تیم به شمال کشور سفر می‌کند و در تمام لحظه‌ها مانند پدری مهربان و دلسوز در کنار بازیکنان در شادی و غم شریک می‌شود نشان دهنده این است که مسئولان این شهر و این استان به فکر مردم و جوانان هستند.

*مغرضان به اندازه انگشتان یک دست هم نیستند
چمنیان تعداد آنهایی که به فکر موفقیت این تیم نیستند را به اندازه انگشتان یک دست هم ندانست و گفت: باید با ساماندهی کانون هواداران مسیر حاشیه‌سازی این عده معدود را مسدود کرده و اجازه خودنمایی به سودجویان این عرصه ندهیم.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول