اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نقدی:

برای حل مشکلات باید کار یکپارچه صورت بگیرد

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: با بیان اینکه انسان‌هایی پراکنده که اهدافی متعالی دارند، نمی‌توانند هدف خود را محقق سازند، گفت: برای حل مشکلات باید کار یکپارچه صورت بگیرد.

برای حل مشکلات باید کار یکپارچه صورت بگیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا نقدی شامگاه چهارشنبه در مجمع عالی اقشار بسیج خراسان شمالی با اشاره به پیشرفت‌هایی که در انقلاب اسلامی ایران به‌دست آمده، اظهار داشت: ظرفیت پیشرفت یک جامعه اسلامی، باید فراتر از این باشد.
وی با اشاره به اینکه اسلام کیمیایی است که در دست ما بوده و  باید در جهت تحقق جامعه‌ای الگو که عاری از بی‌عدالتی و عقب ماندگی در هر سطحی است تلاش کنیم، افزود: با نگاه به تحولی که اسلام در مردم عصر جاهلیت ایجاد کرده است می‌توانیم به این نکته پی ببریم.
نقدی با بیان اینکه انسان‌هایی پراکنده که اهدافی متعالی دارند، نمی‌توانند هدف خود را محقق سازند، گفت: برای حل مشکلات باید کار یکپارچه صورت بگیرد.
وی یک جنبه از فرمول حکومت‌های اسلامی را استفاده از توان مردم برای حل مشکلات یعنی بسیج مردمی دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی رمز پیروزی انقلاب را حضور مردم در صحنه می‌دانند و می‌فرمایند هرجا که مسئولان کشور توانایی مردم را شناختند و به‌کار گرفتند موفق شدند.
مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور بر برگزاری چنین نشست‌هایی به منظور شناخت مشکلات و ارائه راهکار برای حل آن تاکید کرد و گفت: باید ابتدا نقش امروز خود را بیابیم و سپس با حرکتی یکپارچه در صدد تحقق آن هدف برآییم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی هم در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته در سطح سپاه و بسیج استان گفت: در افکار سنجی‌های صورت گرفته از مردم استان، بالاترین رضایتمندی از سپاه و بسیج گزارش شده است.
حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده با بیان اینکه بسیج و سپاه در اکثر مناسبت‌های مهم، با نقشی تعیین کننده در برنامه‌ها حضور دارند، افزود: این سازمان تعاملات خوبی با سایر دستگاه‌های استان دارد.
وی اضافه کرد: شجره طیبه به عنوان مهمترین ماموریت سپاه در حوزه تقویت درونی سپاه و بسیج در دستور کار قرا گرفته است.
یوسفعلی‌زاده با تاکید بر مردمی سازی فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: تشکیل شوراهای مردمی در پایگاه های بسیج تا 90 درصد محقق شده است.
مجمع عالی اقشار بسیج استان خراسان شمالی در محل ستاد سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی برگزار شد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول