اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران:

امروز رسالت بسیج حفظ آمادگی در همه زمینه‌هاست

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: امروز رسالت بسیج حفظ آمادگی دفاعی، فکری، سیاسی، اخلاقی و از همه مهم‌تر آگاهی و هوشیاری معرفت دینی و بصیرت سیاسی و دشمن‌شناسی است.

امروز رسالت بسیج حفظ آمادگی در همه زمینه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سرهنگ فریبرز خزائی ظهر امروز در جلسه مشترک شورای فرماندهی مقاومت بسیج بنیاد شهید مرکز و شورای مقاومت بسیج اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیج وقتی که از دست دیگران کاری ساخته نیست بکار می‌آید اظهار داشت: در مقاطع حساس بسیج توانسته به وظایف خود عمل کند چرا که حرکتی الهی است و برکاتش روز به روز در کشور پراکنده می‌شود.
خزائی گفت: رمز ماندگاری بسیج فقط در شاکله ظاهری آن نیست بلکه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری اخلاص، شناخت آگاهی و بصیرت و عمل به هنگام و به موقع جزو ویژگی‌های اصلی آن است. 
وی با اشاره به اینکه دشمن با تمام قوا فرهنگ ما را نشانه گرفته است، اظهار داشت: بسیجیان باید اهل تفکر، مطالعه و فعال و با نشاط باشند تا بتوانند در همه عرصه‌ها اظهار نظر کنند و باید در هر سازمان و مجموعه‌ای تأثیر گذار باشند که لازمه آن تعمق و تدبر در خیلی از موضوعات است.
وی تصریح کرد: باید امروز ماموریت بسیج را مورد تأکید قرار دهیم و مباحث جذب، آموزش، حفظ انسجام و از همه مهم‌تر نکات معنوی و اخلاقی که در جلسات صالحین مطرح می‌شود بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 
خزائی گفت: هدف از حضور بسیج کارمندی تشکیل هسته‌های مومن و انقلابی است و هدف ما انجام مأموریت‌های تثبیت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در متن سازمان حضور داشته باشیم و همراه و کمک به مدیران سازمان باشیم.
فرمانده مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به فعالیت‌های بسیج بنیاد اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در پنجم مهر امسال همه کارمندان سازمان با عنوان بسیج حضور به هم رسانیدند که آمارهای نفرات در آن روز بسیار ارزشمند است و در دوران فتنه 88 نیز حضور چشم‌گیری داشت.
وی گفت: تفکر بسیجی یعنی تفکر ولایی و مطیع فرامین رهبری بودن و امروز اکثریت آحاد ملت ما همینطورند اما مقام معظم رهبری در سخنانشان فرمودند کسانی که لباس بسیجی می‌پوشند ارزش بالاتری دارند و باید برای نهادینه‌کردن این تفکر تلاش کنیم.
خزائی تصریح کرد: امروز رسالت بسیج حفظ آمادگی دفاعی، فکری، سیاسی، اخلاقی و از همه مهم‌تر آگاهی و هوشیاری معرفت دینی و بصیرت سیاسی و دشمن‌شناسی است.
وی در ادامه افزود: مراقب باشید در جریانات سیاسی به‌ویژه فصل انتخابات دشمن شناس باشید و استکبار ستیزی ضمن داشتن اطلاعات پیشین از اصلی‌ترین کارها باشد .
وی گفت: بسیج ما پویا در سایه منویات رهبری است و به این مسیر ادامه خواهیم داد و باید به تمام فضاهای علمی و مطالعاتی دست یابیم،زیرا مهم‌ترین ویژگی بسیج حضور و استمرار در خط ولایت فقیه است که به عنوان شاخصه بنده و شما است. 
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول